loading...
مطالب اینترنتی
وبلاگ بازدید : 45 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

وب سایت کلیک: در حالی که بحث هزینه اینترنت در جهان به موضوع سرعت مربوط می شود، هنوز در ایران  اینترنت های ثابت و همراه به صورت حجمی ارائه می شود. این موضوع باعث شده با وجودعلاقمندی، داده های ویدئویی به دلیل ترس از اتمام حجم اینترنت، کمتر در ایران پرطرفدار به نظر برسد.

 علت ترس بی پایان کاربران ایرانی از اتمام زودهنگام حجم اینترنت

در حالی که نزدیک به ۸۰ درصد ترافیک موبایل در جهان برای تماشای فایل‌ های تصویری و ویدیویی به کار می‌ رود، این آمار در ایران به مراتب پائین‌ تر است. محتوای ویدئویی در دنیا از پرطرفدارترین محتویات وب است که حجم بسیاری را نیز به خود اختصاص می ‌دهد. با این حال مشترکان اینترنت در ایران به دلایل متعددی مانند ترس از پایان زودهنگام حجم اینترنت، ترجیح می‌دهند کمتر به دانلود فایل‌ های تصویری و ویدیویی اقدام کنند.

علی‌اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، درباره آمار مشترکان تلفن همراه می‌گوید: «پیش ‌بینی‌ها نشان می‌ دهد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر خواهد رسید و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت؛ تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.»

او که معتقد است در کشور ضمن تاکید رویکرد یکسان به محتوا، حمایت از محتوای داخل مورد توجه قرار گرفته است، اظهار می ‌کند: موضوع محتوا در قالب شبکه ملی اطلاعات در کشور دنبال شده است و در این حوزه بر الزاماتی مانند توجه به رونق تولید محتوای داخل متناسب با فرهنگ، دین و آداب و سنن کشور، تفکیک ترافیک داخل از ترافیک بین‌ الملل، توجه به شکل‌ گیری صحیح زنجیره تولید محتوا، توجه تولید کننده محتوا و حمایت از محتوای داخل و توجه به مصرف‌ کننده نهایی و تعرفه‌ های ترجیحی تاکید شده است.

البته وزیر ارتباطات قبل از این با اشاره به نقش شبکه ملی اطلاعات در تفاوت محتوای داخل و بین‌المللی گفته بود: «در این شبکه اغلب بحث سرعت را برای اینترنت برداشته ‌ایم و هر کس که با هر سرعتی که می‌ خواهد از خدمات استفاده کند. اگر مردم بخواهند با اینترنت به دیدن فیلم ‌های ویدئویی بپردازند، در صورتی که چند فیلم ویدئویی با تایم دو تا پنج دقیقه را دانلود کنند، حتی اگر حدود سه فیلم در روز دانلود شود، به سرعت حجم بسته اینترنت آن ها تمام خواهد شد، اما در شبکه‌ های اجتماعی داخلی علاوه بر افزایش سرعت قیمت نیز به مراتب پایین‌تر آمده و می ‌توان حتی ۱۰ برابر آن از محتوا استفاده کرد.»

نصرالله جهانگرد، رییس سازمان فناوری اطلاعات، نیز درباره افزایش محتوای ویدیویی اعتقاد دارد: «در حال حاضر زبان ارتباطی کاملا به تصویر و ویدئو نزدیک شده است و موارد دیگری مانند متن و صدا از دستور کار خارج شده‌ اند. در میان نرم ‌افزارهای مختلف حجم تصاویر و ویدئوهای ارسالی شاید بیش از ۱۰ برابر بیش از متن و صدا است.»

او درباره تعرفه اینترنت نیز اظهار کرده بود: در خصوص اصلاح نظام قیمت‌ گذاری پهنای باند نیز با توجه به اینکه سرویس‌ های موبایلی اکنون بیشتر جنبه ارتباط ویدئویی دارند و دسترسی به هر نوع ویدئو از این طریق ممکن است، قرار شده نظام ‌نامه مربوطه را اصلاح کنیم تا به زودی مسیر دسترسی به لایه خدمات زیرساختی که باعث تسهیل خدمت ‌دهی به کاربران می ‌شود، اصلاح شود.

همچنین در مقطعی از زمان انتقادات بسیاری درباره حجم اینترنت مطرح شده و حتی برخی کارشناسان از اینکه دانلود یک فیلم سینمایی با اینترنت موبایل بیش از ۲۰۰۰ هزار تومان هزینه دارد گلایه ‌های متعددی را مطرح کرده بودند. البته در چند ماه گذشته تغییراتی در قیمت اینترنت ایجاد شده است. با وجود این همچنان تماشای فایل‌ های تصویری هزینه‌ های بالایی را برای کاربران ایرانی شامل می‌ شود.

ظاهرا تلاش بر آن است تا با طرح‌ های مختلف و تولید محتوای غنی بومی، حجم فایل‌ های ویدیویی افزایش پیدا کند. بر همین اساس طی ماه ‌های گذشته قرارداد های متعددی به امضاء رسیده و بر اساس آن اینگونه اعلام شده که ارائه محتوای داخلی تولید شده توسط برخی شرکت‌ های داخلی از سوی اپراتورهای ارائه ‌دهنده موبایل با هزینه ‌ای ۵۰ درصدی ارائه خواهد شد.

از طرفی صادق عباسی شاهکوه، معاون سازمان تنظیم مقررات رادیوئی، اوایل تیر ماه با اشاره به تصویب مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات، گفته بود: به دنبال اجرای این مصوبه نگرانی مردم در حجم محتوای داخلی برطرف می ‌شود. در تمام دنیا نیز سهمی برای حجم کف فعالیت ‌های اینترنتی در نظر گرفته می‌ شود که این رقم در خصوص سرویس ‌های داخلی حدود دو برابر است، چرا که محتوای ویدئویی در دنیا از پرطرفدارترین محتویات وب است که حجم بسیاری را نیز به خود اختصاص می‌ دهد.

او با بیان اینکه با اجرایی شدن این مصوبه تعرفه اینترنت آزاد موبایل و ADSL حدود ۲۰ درصد کاهش می ‌یابد، اظهار کرده بود: امیدواریم به دنبال برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته شاهد افزایش سهم بازار ICT به خصوص در حوزه ویدئو باشیم، تا این حجم به ۸۰۰ درصد برسد. در فرآیند کاهش قیمت‌ ها نیز با توجه به سیاست‌ های شبکه ملی اطلاعات تمام این فرآیند به سمتی در حال حرکت است که ترافیک داخلی راحت ‌تر در اختیار مصرف ‌کننده نهایی قرار گیرد.

این کشمکش‌ ها درباره اینترنت حجمی و سرعتی در حالی است که در حال حاضر در سایر کشورهای جهان اگرچه ارائه اینترنت موبایل به صورت حجمی متداول است اما اینترنت ثابت بر مبنای سرعت ارائه می‌ شود و دیگر حجمی نیست. از ‌آنجایی که سرویس‌ های حجیم اغلب ویدئویی هستند، منطقی است که محدودیت‌ های حجمی حذف شود.

به همین دلیل است که کاربران همواره در ارتباط با اینترنت حجمی مشکلات متعدد داشته و خواهان حذف این شیوه ارائه اینترنت هستند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

علت ترس ایرانی ها از اتمام زودهنگام حجم اینترنت در …در همین زمینه علت ترس ایرانی ها از اتمام زودهنگام حجم اینترنت علت ترس بی پایان اجتماعی علت ترس ایرانی ها از اتمام زودهنگام حجم اینترنتعلت ترس ایرانی ها از اتمام زودهنگام حجم اینترنت اجتماعی را صورت قفل هم کند تواند است علت ترس ایرانی ها از اتمام زودهنگام حجم اینترنتدر حالی که بحث هزینه اینترنت در جهان به موضوع سرعت مربوط می شود، هنوز در ایران اینترنت علت ترس بی پایان کاربران ایرانی از اتمام زودهنگام حجم اینترنت ترس از اتمام حجم اینترنت حجم اینترنت علت ترس بی پایان کاربران ایرانی از اتمام علت ترس بی پایان کاربران ایرانی از اتمام زودهنگام حجم اینترنت ترس از اتمام حجم اینترنت حجم بسته اینترنت آن ها ایرانی از اتمام زودهنگام علت ترس بی پایان کاربران ایرانی از اتمام زودهنگام حجم اینترنت ترس از اتمام حجم اینترنت علت ترس بی پایان کاربران ایرانی از اتمام زودهنگام علت ترس بی پایان کاربران ایرانی از اتمام زودهنگام حجم اینترنت از اتمام زودهنگام حجم ایرانی از اتمام زودهنگام حجم اینترنت علت ترس بی علت ترس بي پايان کاربران ايراني از اتمام زودهنگام حجم علت ترس بي پايان اخبار مهم از نگاه رسانه‌هـا کاربران ایرانی از اتمام زودهنگام ترس از اتمام حجم اینترنت و ترافیکاخباراقتصادی پایان زودهنگام حجم اینترنت ها درباره اینترنت ترس از اتمام حجم اینترنت هراس بی‌پایان از اتمام حجم اینترنت صبحانه آنلاین از اتمام حجم اینترنت اینترنت در ایران به دلایل متعددی مانند هراس از پایان پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه از ابتدای سال ۱۳۸۴ تا کنون حجم نقدینگی در کشور هر ساله چرا بسته‌های اینترنت موبایل زود تمام می‌شوند؟ پایگاه خبری تراز تراز مشترکان متعدد از اتمام زودهنگام حجم بسته‌های اینترنت موبایل گلایه‌ دارند اما کودکان باهوشعقب ماندهواکسیناسیونتب هاسرخکسرخچهسیاه سرفه کودکان باهوشعقب ماندهواکسیناسیونتب هاسرخکسرخچهسیاه سرفهابله مرغاناوریونمخملک پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعي بابک زنجاني به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و آموزش تخصصی مصرف استروئید در بدنسازی داروهای استروئیدی داروهای مشتق خوراکي قدرتمندي از هورمون مي باشد که سال ها قبل و توسط شرکت داروسازي انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین المللی هیسترکتومی ادجوانت بعد از کمورادیاسیون در سرطان سرویکس دکتر ستاره اخوان فلوشيپ انكولوژي اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار جستار مذاکره با آمریکا جستار بیانات رهبری کلیدواژه مذاکره با آمریکا رابطه ایران و امریکا

مطلب علت ترس ایرانی ها از اتمام زودهنگام حجم اینترنت در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :علت ترس ایرانی ها از اتمام زودهنگام حجم اینترنت
http://mofidestan.ir/%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b2%d9%88%d8%af%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%ad%d8%ac%d9%85/
وبلاگ بازدید : 33 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

  مشخصات این فایل عنوان: صرع فرمت فایل: word( قابل ویرایش) تعداد صفحات: ۱۸ این مقاله درمورد صرع می باشد. خلاصه آنچه در مقاله صرع می خوانید . درمان داروئي صرع:درمان دارويي صرع با كشف اثر ضد تشنجي داروي برميد پتاسيم در سال ۱۸۵۷شروع شده شد. اين دارو تا بيش از هفتاد سال ، داروي ترجيحي در درمان صرع بود. پس از آن فنوباربيتال  در سال ۱۹۱۲ كشف و سنتز شد. ۲۵ سال بعد از كشف فنوباربيتال در سال ۱۹۳۸ فني توئين و  سپس تري متاديون معرفي گرديدند. كاربازماپين نيز در سال ۱۹۶۷ وسديم والپروات در سال ۱۹۷۴معرفي شدند.بعد از ۱۵ سال ، سه درائي ضد تشنج جديد فلبامات ،لاموتريژين و گاباپنتين به بازار عرضه شدند وسپس داروهاي جديد ديگري نيز معرفي گرديدند.نسل جديد داروهاي ضد صرع اغلب در درمان صرع ها ي نقاوم به درمان استفاده مي شوند. در ۷۰% موارد ، حملات صرع با يك دراو بطور كامل كنترل مي گردد. در ۱۰ % موارد شدت و فراكانس حملات كاهش يافته و در ۲۰% باقيمانده نيز ، علي رغم درمانهاي مناسب دارويي ، حملات غير قابل كنترل و مقاوم باقي مي مانند.اگر پزشك داروهاي ضد جنون را تجويز مي ‌كند، بيمار بايد بداند …

مقاله صرع – دانلود مقاله ISI
shop.tarjomeplus.com/Tag/مقاله%۲۰صرع‎Cachedمطالب مربوط به مقاله صرع در دانلود مقاله ISI. … پرونده سازی در مقیاس بزرگ از بافت
صرع اطلاعاتی در مورد مسیرهای ملکولی فراهم کرده است که می تواند تغییرات سلولی …
دانلود مقاله درباره بیماری صرع – ایران دانلود
irdls.blogsky.com/1395/10/19/post-29578/‎Cached8 ژانويه ۲۰۱۷ … لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت
) تعداد صفحه :۶ بخشی از متن مقاله صرع چیست ؟ از زمان بوجود …
دانلود مقاله کامل در مورد بیماری صرع – دریافت فایل
www.getf.ir/دانلود-مقاله-کامل-در-مورد-بیماری-صرع/‎Cached
Similar3 فوریه ۲۰۱۵ … دانلود مقاله کامل در مورد بیماری صرع epilepsy اختلال مزمن و طغیان عمل مغزی است که به
علت تخلیه الکتریکی نامتعارف و متناوب نورونهای مغز ایجاد می …
دانلود رایگان مقاله با ترجمه : تشخیص اتوماتیک تشنج های صرعی در …
freepaper.us/?paperno=41907‎Cachedدریافت مقاله با ترجمه فارسی sciencedirect : Automatic detection of epileptic
seizures in EEG using discrete wavelet transform and approximate entropy دانلود

مقاله بیماری صرع (Epilepsy) – تحقیق کار
tahgigkar.ir/مقاله-بیماری-صرع-epilepsy/‎Cached
Similar19 ا کتبر ۲۰۱۴ … تحقیق کار دانلود پروژه|مقاله|پایان نامه|کارآموزی|پاورپوینت|نمونه سوالات و … خانه /
تحقیق و مقاله / پزشکی و سلامت / مقاله بیماری صرع (Epilepsy) …
فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس دانلود مقاله صرع
unisells.ir/prod-331486-دانلود+مقاله+صرع.html‎Cachedفروشگاه تخصصی پروژه , مقاله , تحقیق , سوالات , طرح توجیهی و کار آموزی … دانلود
مقاله صرع. صرع. صرع از قديمي ترين و شايعترين بيماريهاي عصبي شناخته شده در …
دانلود مقاله صرع | دانلود مقاله پروژه فایل رایگان
shopping.downloadproje.ir/دانلود-مقاله-صرع/‎Cached2 نوامبر ۲۰۱۶ … مشخصات این فایل عنوان: صرع فرمت فایل: word( قابل ویرایش) تعداد صفحات: ۱۸
این مقاله درمورد صرع می باشد. خلاصه آنچه در مقاله صرع می خوانید .
دانلود مقاله صرع|بهترین و کامل ترین مقاله درمورد صرع
filecenter.parspa.ir/59600/دانلود+مقاله+صرع.xhtml‎Cachedدانلود مقاله صرع,این فایلی که دانلود میکنید بهترین و کامل ترین مقاله درمورد صرع
می باشد.
مقاله ای کامل در مورد بیماری صرع – باشگاه مادران
www.madarclub.com/fa/ndt/…/مقاله-ای-کامل-در-مورد-بیماری-صرع‎Cached
Similarبیماری صرع (به انگلیسی: epilepsy) اختلال مزمن و طغیان عمل مغزی است که به علت
تخلیه الکتریکی نامتعارف و متناوب نورونهای مغز ایجاد می‌شودو علائم آن حملات …
مقاله در مورد كودكان استثنايي ( صرع – تشنج …..) – دانلود مقاله
mag-iran.com/مقاله-در-مورد-كودكان-استثنايي-صرع-تش.htm‎Cached
Similarكودكان استثنايي ( صرع – تشنج …..) بیماری صرع یا حملات مکرر تشنج تعریف
صرع یک بیماری است که با تشنجات مکرر در یک دوره زمانی خود را نشان می دهد. تشنج
به …

نوشته دانلود مقاله صرع اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود مقاله صرع
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%b5%d8%b1%d8%b9/
وبلاگ بازدید : 32 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

اين فايل حاوي مطالعه سیستم های دودویی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۳۰۲ اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرستسیستم های دودویینمايش داده هاجبربولساده سازي توابع بوليتبديل انواع مختلف مدارهاي منطقي به يكديگرمدارهاي جمع‌كننده و ضرب كنندهمدارهاي تركيبياجزاي MSIحافظه‌هاحافظه‌هاي ROMProgramable Logic Array (PLA)فليپ‌فلاپهامدارهاي ترتيبيثباتها و شمارنده‌ها تصویر محیط برنامه …

نوشته پاورپوینت سیستم های دودویی اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاورپوینت سیستم های دودویی
http://fileavval.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%af%d9%88%db%8c%db%8c/
وبلاگ بازدید : 33 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: Microsoft PowerPoint Presentation تعداد اسلاید: ۱۱   تعریف بیماری v   ديابت يكي ازانواع بيماريهاي متابوليك است كه         مشخصه آن افزايش قندخون مي باشد. vافرادی که قندخون ناشتای آنهابالاتراز۱۲۶ میلی گرم در دسی لیتراست، دیابتی محسوب می شوند . شیوع دیابت جمعیت بالغین بالای ۲۰ سال طی سالهای ۱۹۹۵-۲۰۲۵ میلادی در حدود ۶۴ درصد افزایش می یابد و پیش بینی می شود که شیوع دیابت نیز از ۴ درصد در سال ۱۹۹۵ به ۵٫۴ درصد در سال ۲۰۲۵ برسد. تعداد بیماران در کشورهای توسعه یافته با ۴۲ درصد افزایش از ۵۱ به ۷۲ میلیون نفر می رسد اما در کشورهای درحال توسعه با ۱۷۰ درصد افزایش از ۸۴ به ۲۲۸ میلیون نفر می رسد. در ایران مطالعه سال ۱۳۷۲ در تهران و حومه شیوع دیابت و اختلال تحمل گلوکزبرای مردان و زنان به ترتیب ۷٫۳ و ۷٫۲ درصد  بدست آمد. …

نوشته پاورپوینت دیابت(افزایش قند خون) اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاورپوینت دیابت(افزایش قند خون)
http://filefori.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d9%86%d8%af-%d8%ae%d9%88%d9%86/
وبلاگ بازدید : 60 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

معرفی اصول کاربردی برای کاهش وزن و چربی سوزی

معرفی اصول کاربردی برای کاهش وزن و چربی سوزی 

برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های بدن باید طبق اصول خاص و صحیح پیش رویم تا نتیجه ایده آل بدست بیاید. بسیاری از افراد تلاش می کنند اما چون اصولی نیست نتیجه ای هم ندارد. روش های مختلفی برای از بین بردن چربی های بدن وجود دارد اما روش های طلایی همیشه جواب داده و فرد می تواند به راحتی چربی هایش را آب کند.

 

۱۱ راه برای از بین بردن چربی های بدن 

جای هیچ سوالی نیست که چربی سوزی، یک پروسه‌ی ۲۴ ساعته است. برای اینکه آتش درونتان را شعله ور نگه دارید، باید در طول روز هر دو سه ساعت یکبار چیزی بخورید. نه تنها این، بلکه باید در هر زمان، غذای مناسبی را انتخاب کنید تا متابولیسم بدنتان دور برداشته و سیکس پکتان آماده‌ی نمایان شدن بشود.

 

طبق نگرش ما، این ۱۲ رکن اساسی، همه‌ی چیزی است که برای آب کردن چربی‌های شکم و پهلو و کل بدنتان به آن نیاز دارید. اغلب آنها مرتبط با خورد و خوراک هستند، اما تمرینات ورزشی نیز نقش خود بازی می‌کنند.خانم‌ها و آقایان، دیگر زمان اضافه وزن به سر آمده، حالا وقتش رسیده که بدنی بدون چربی و خوش اندام پیدا کنید. ۱۲ قانون چربی سوزی، به شما کمک خواهد کرد تا وارد این فاز جدید شوید.

 

_ برای از بین بردن چربی های بدن کالری‌ها را کاهش دهید و بسوزانیدشان

مرحله‌ی اول، حول محور ریاضیاتی ساده می‌چرخد 

شما باید کالری کمتری از آنچه بدنتان با آن خو گرفته مصرف کنید، تا بدنتان چربی‌اش را از دست بدهد. هنگامی که کاهش مصرف کالری رخ دهد، بدن شما به سراغ چربی‌ها می‌رود تا این اختلاف رخ داده در کمبود انرژی را جبران کند. و بدین ترتیب، به تدریج لاغر می‌شوید. بقیه‌ی قوانین به کنار، این یک قانون، در رأس لیست ما قرار دارد، مهم هم نیست چه نوع رژیمی می‌گیرید.

 

این کار را بکنید 

اغلب افرادی که عموما فعالند و مرتبا تمرین می‌کنند، به ازای هر یک کیلو از وزن بدنشان تقریبا ۳۶ کالری یا بیشتر در طول روز می‌سوزانند. بر طبق این فرض، شخصی که ۱۰۰ کیلو باشد، حدود ۳۶۰۰ کالری در روز مصرف می‌کند. حالا برای اینکه چربی بدنتان بسوزد، باید مصرف کالری‌تان را به حدود ۲۸ تا ۳۲ کالری به ازای هر کیلو از وزن بدنتان،

 

در روزهایی که تمرین می‌کنید تقلیل دهید. و در روزهایی که تمرین ندارید، تا ۲۴ کالری به ازای هر کیلو از وزن بدنتان، مصرف کالری‌تان را بکاهید، یعنی ۲۴۰۰ کالری برای یک شخص ۱۰۰ کیلویی.

 

دوست دارید بدانید راحت ترین راه برای کاهش کالری چیست؟

چربی‌های اضافه‌ برنامه‌ غذایی‌تان را قطع کنید، مثل کره، روغن، سس سالاد و چیزهای این چنینی. پوست مرغ را جدا کنید، بجای تخم مرغ کامل، سفیده‌اش را بخورید، و از محصولات لبنی چرب بپرهیزید. البته چربی سالم را در برنامه‌ی غذایی‌تان حفظ کنید، مثل ماهی سالمون، انواع آجیل، کره‌ی بادام زمینی و آووکادو.

 

_ برای از بین بردن چربی های بدن کربوهیدرات‌ها را بکاهید

در عین اینکه کنترل کالری، یک باید است، کنترل هورمونی هم تقریبا مهم است! همراه با کالری‌ها، هورمون‌ها هم نقش تعیین کننده‌ای در چربی سوزی دارند. هورمون‌های ذخیره کننده‌ی چربی را متوقف کنید، آنگاه می‌توانید توقع داشته باشید مقدار قابل توجهی از چربی بدنتان آب شود.

 

ایده آل ترین راه برای کنترل این هورمون‌ها، این است که مصرف کربوهیدرات را تحت نظر بگیرید. چرا که کربوها محرک انسولین هستند، هورمونی که مانع از شکست چربی شده و هدایت کننده‌ی ذخیره‌ی چربی در بدن است. پس کربوهیدرات کمتری بخورید تا سطح انسولینتان متعادل بماند و تلاشتان، به چربی سوزی ختم شود.

 

البته تمام کربوهیدرات‌ها یکسان نیستند. بطور خلاصه، کربوهای سریع هضم، قابلیت ترشح انفجاری انسولین داشته، که نتیجتا پتانسیل تبدیل شدن به چربی بیشتری هم دارند. این کربوهیدرات‌ها شامل نان سفید، بعضی از کورن فلکس‌ها، انواع شیرینی، برنج سفید و سیب زمینی هستند.

 

در مقابل، کربوهیدرات‌های دیر هضم (که در نان جو، سیب زمینی شیرین و بنشن جات یافت می‌شوند) باعث افزایش آن چنانی انسولین نخواهند شد. بنابراین باید بخش اعظم کربوهیدرات‌های مصرفی‌تان را از انواع دیر هضم انتخاب کنید.

 

این کار را انجام دهید

آنچه که بدیهی است، این است که باید کربوهیدرات‌هایتان را نصف کنید. اگر تمایل دارید تا برای صبحانه یک پیراشکی بزرگ بخورید، فقط نصفش را بخورید و بقیه اش را برای فردا نگه دارید؛ یا اینکه یک پیراشکی کوچک بخورید. اگر معمولا برای شام ۲ بشقاب ماکارونی می‌خورده اید، حالا یک بشقاب بخورید. به مرور زمان خودتان تاثیر کنترل انسولین را حس خواهید کرد.

 

برای انتخاب نوع کربوهیدرات، پیراشکی‌ای که در بالا گفته شد باید ۱۰۰٪ از گندم کامل تهیه شده باشد، نه از آرد سفید. در تمام طول روز، همیشه سعی کنید نسبت به غذاهای فراوری شده، به سراغ آنهایی بروید که بصورت کامل و پردازش نشده تولید شده‌اند.

 

تنها زمان استثنا، بعد از ورزش است که احتیاج به یک کربوهیدرات سریع هضم دارید، تا در سریع‌ترین زمان، انسولین ترشح شده و ذخایر گلیکوژن عضلاتتان دوباره پر شوند. میزان کربوهیدرات مصرفی‌تان در طول روز را کمتر از ۱ گرم به ازای هر کیلو از وزن بدنتان نگه دارید.

 

_ اهمیت پروتئین در از بین بردن چربی های بدن

آیا ۱ کالری، واقعا ۱ کالری است؟ نه همیشه! کالری‌های مختلف می‌توانند به روش‌های مختلف بر بدن شما تاثیر بگذارند و نتایج مختلفی هم داشته باشند. بعنوان مثال، چربی‌ها خیلی چاق کننده‌تر از پروتئین‌ها یا کربوهیدرات‌ها هستند، چرا که خیلی کمتر برای ساخت و ساز در بدن شما استفاده می‌شوند.

 

همانطور که می‌دانید، کربوهیدرات‌ها هم پتانسیل این را دارند که شما را چاق کنند، اما این را هم در نظر بگیرید که کربوها سوخت مورد نیاز تمرینات شما را تامین می‌کنند. و پروتئین‌ها هم، عضله می‌سازند. اما چربی‌ها بدرد هیچ کدام از این دو کار نمی‌خورند. ولیکن مصرف مقدار معتدلی چربی باعث خواهد شد تا جذب ویتامین بهتری داشته باشید و به ساخت هورمون‌ها نیز کمک می‌شود.

 

اما اگر تصمیم دارید لاغر کنید، باید مقدار مصرف چربی‌تان را کاهش دهید. از سوی دیگر، پروتئین نه تنها به عضلاتتان می‌افزاید، (که نتیجتا باعث افزایش سوخت و سازتان خواهد شد) بلکه مستقیما نیز می‌تواند سوخت و سازتان را افزایش دهد.بدن برای پردازش و هضم پروتئین، بیشتر از کربوهیدرات و چربی انرژی مصرف می‌کند،

 

که به آن اثر گرمایی غذا اطلاق می‌شود. بهمین دلیل، رژیم‌های پر پروتئین، نسبت به رژیم‌های کم پروتئین باعث چربی سوزی بیشتری می‌شوند، حتی اگر هر دو رژیم یک میزان کالری به شما برسانند.

 

این کار را انجام دهید 

به ازای ۱ کیلو از وزن بدنتان نیم گرم پروتئین در روز مصرف کنید. منابع اصلی پروتئین برای شما گوشت کم چرب (مرغ، استیک، ماهی و…)، سفیده‌ی تخم مرغ (زرده تخم مرغ حاوی چربی است، بنابراین وقتی در حال کاهش وزن هستید زرده را اکثرا کنار بزنید)، پودرهای پروتئینی (پروتئین وی یا کازئین)، و پنیر کم چرب است. چربی‌ها را هم به ۲۰ تا ۳۰٪ کالری مورد نیاز روزانه‌تان محدود نمایید.

 

_ هیچوقت کربوهیدرات‌ها را به تنهایی نخورید

هنگامی‌ که تصمیم دارید تا چربی‌های اضافه‌ی بدنتان را آب کنید، کنترل انسولین، یک باید است. اینکه چه مقدار انسولین ترشح می‌شود، مستقیما ارتباطی به این ندارد که چقدر کربوهیدرات می‌خورید، اما به اینکه آن کربوهیدرات‌ها چقدر سریع هضم شوند، چرا!

 

کربوهیدرات‌های پردازش شده، به سرعت هضم می‌شوند و به اندازه‌ی قابل توجهی سطح انسولین را افزایش می‌دهند؛ شرایطی که باید از آن دوری کنید. اما اگر به ناچار یک کاسه کرن فلکس خوردید (که معمولا سریع هضم است)، هنوز هم می‌توانید کاری کنید که هضم آنها را آرام‌تر کنید! بنابراین باعث خواهید شد تا انسولین کمتری ترشح شود و نتیجتا بر توانایی چربی سوزی شما تاثیر منفی نگذارد.

 

این کار را انجام دهید 

یک راه برای اینکه هضم کربوها را کند کنید، این است که آنها را با پروتئین و مقدار کمی چربی بخورید. هیچوقت فقط کربوهیدرات خالی نخورید. بعنوان مثال آن کاسه‌ی کرن فلکس را، با سفیده‌ی تخم مرغ پخته یا پنیر همراه کنید.همچنین می‌توانید به همراه وعده‌ی غذایی تان، مقدار قابل توجهی سالاد، حبوبات سبز، کلم بروکلی، و یا سبزیجات بخورید. این غذاها، سرعت تجزیه و هضم تمام کربوهیدرات‌ها را می‌کاهند. 

 

_ برای از بین بردن چربی های بدن تان هیچ وقت قبل از خواب کربوهیدرات نخورید

این بار هم، داستان در مورد هورمون‌هاست. شب‌ها، میزان نفوذ پذیری انسولین، کاهش می‌یابد، بدین معنی که برای هضم شدن کربوهیدرات‌هایی که شب خورده اید، باید انسولین بیشتری نسبت به همیشه ترشح شود. شما می‌دانید که سطح بالای انسولین، می‌تواند چربی سوزی را کم کند و فرایند ذخیره‌ی چربی را قوت ببخشد.

 

بعلاوه، هنگامی‌که می‌خوابید، در ۹۰ دقیقه‌ی آغازین، بدنتان هورمونی بنام هورمون رشد (GH) ترشح می‌کند که نوعی تجزیه کننده‌ی چربی است. هورمون GH نه تنها چربی سوزی را افزایش می‌دهد، بلکه برای عضله سازی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز مهم است. اما کربوهیدرات‌ها، برای ترشح هورمون GH مانند یک سد عمل می‌کنند. پس بهتر است با یکی از این دو حالت به رختخواب بروید:

 

با شکم خالی، یا حتی بهتر، با شکمی حاوی مواد پروتئینی، بدون هیچ کربوهیدراتی. این کار اجازه خواهد داد تا گلوکز خون (نامی علمی برای کربوهیدرات‌های هضم شده‌ای که در خون جریان دارند) پایین مانده، و ترشح شبانه‌ی هورمون GH آسان شود.

 

این کار را انجام دهید 

سه ساعت قبل از اینکه بخوابید، هیچ چیزی نخورید. گزینه‌ی بهتر این است که چهار ساعت مانده به وقت خوابتان، یک وعده‌ی پروتئینی بخورید، و قبل از خواب هم دوباره یک وعده‌ی فقط پروتئینی مانند شیک کازئین یا وی، پنیر کم چرب، یا سینه‌ی مرغ بخورید. اگر میل دارید، می‌توانید کمی سبزیجات هم میل کنید. 

معرفی اصول کاربردی برای کاهش وزن و چربی سوزی

برای از بین بردن چربی های بدن کربوهیدرات‌ها را بکاهید‎

 

_ برای از بین بردن چربی های بدن وعده‌های بیشتری در روز بخورید

درست است، کالری‌ها و هورمون‌ها می‌توانند تعیین کننده‌ این باشند که بدنتان مواد غذایی را درون عضلات شما ذخیره کند یا به عنوان چربی. اما تناوب وعده‌های غذایی شما، یا به زبان دیگر اینکه چند وعده غذا خوردن شما در روز، بر متابولیسم یا سیستم سوخت و ساز کلی بدنتان تاثیرگذار است.

 

هر زمانی که چیزی می‌خورید، موتور کالری سوز بدنتان، که بنام متابولیسم شناخته شده است، کمی افزایش می‌یابد. این اتفاق مخصوصا در وعده‌هایی که حاوی پروتئین هستند رخ خواهد داد. بنابراین اگر ۶ بار در روز چیزی می‌خورید، در مقایسه با زمانی که ۴ وعده‌ی غذایی دارید، شش بار در روز متابولیسمتان خواهد خروشید! و قطعا خوردن ۷ یا ۸ وعده‌ی غذایی بهتر از ۶ وعده است.

 

یکی از راه‌های چربی سوزی، بدون اینکه مقدار کالری دریافتی به میزان زیاد کاهش یابد، همین راه است. رعایت تناوب و افزایش تعداد وعده‌های غذایی، شانس اینکه آنچه می‌خورید بجای تبدیل شدن به چربی، خوراک عضلاتتان شود را افزایش می‌دهد. پس آنرا جدی بگیرید.

 

این کار را انجام دهید 

در هر روز ۶ تا ۸ وعده‌ی غذایی کوچک، به فاصله‌های ۲ تا ۳ ساعته بخورید. اجازه ندهید بیش از سه ساعت بگذرد که چیزی نخورده باشید، در غیر اینصورت بدنتان به حالت قحطی رفته و شروع به ذخیره‌ی چربی خواهد کرد. از طرفی احتمال اینکه در وعده‌ی بعدی‌تان میزان بیشتری غذا بخورید نیز افزایش می‌یابد.

 

حالا که صحبت از پرخوری شد، باید بگوییم صرف اینکه تعداد وعده‌هایتان را افزایش می‌دهید، دلیل بر این نخواهد شد که مقدار کالری‌تان نیز زیاد شده. با توجه به قانون ۱، مقدار کالری مورد نیازتان برای چربی سوزی را تعیین کنید، و آنرا با مقداری کم و زیاد کردن به ۶ تا ۸ وعده در روز تقسیم کنید.

 

_ وعده‌ بعد از تمرینتان را اولویت دهید

پس از تمرین، ذخیره‌ چربی سخت است. می‌دانید چرا؟ چونکه اصطلاحا عضلات خالی کرده‌اند، و بافت‌های شکسته‌ی عضلات، هم کربوهیدرات و هم پروتئین مصرفی را برای رشد و ریکاوری جذب می‌کنند. اگر در این زمان، خیلی کم بخورید، با ممناعت از ریکاوری بدنتان، پسرفت خواهید کرد. کمک به ریکاوری و رشد، در حقیقت باعث افزایش سوخت و سازتان خواهد شد،

 

در صورتی که جلوگیری از ریکاوری باعث کند شدنش خواهد شد! بنابراین بمنظور سرعت دادن به متابولیسم، یکی از بدترین تصمیماتی که می‌توانید بگیرید این است که پس از تمرین به خودتان گرسنگی بدهید.

 

این کار را انجام دهید 

تا یک ساعت پس از اینکه تمرینتان تمام شد ۶۰ تا ۸۰ گرم کربوهیدرات سریع هضم (مانند یک سیب زمینی پخته‌ی بزرگ، ۴ یا ۵ تکه نان سفید، و یا یک نوشیدنی بزرگ ورزشی) بخورید.

 

_ قبل از تمرین از کربوهیدرات‌های سریع هضم دوری کنید

هنگامی‌ که به باشگاه می‌روید، بدنتان پیام رسان چربی سوزی بنام اپی‌نفرین صادر می‌کند، که خودش را به سلول‌های چربی الصاق کرده و اجازه‌ی مصرف چربی بعنوان سوخت را صادر می‌کند. و همانطور که حتما حدس زده اید، کربوهیدرات‌ها هم در اینجا نقش دارند!

 

خوردن کربوهای پردازش شده پیش از تمرین، در مقایسه با خوردن کربوهای دیر هضم، می‌تواند تاثیر مکمل‌ها و ورزشتان بر رشد اپی‌نفرین را متوقف کند. همچنین کربوهیدرات‌های تصفیه شده، سطح انسولین را نیز افزایش می‌دهند که در طول تمرین باعث ایجاد اختلال در چربی سوزی می‌شود. پس، قبل از تمرین از مصرف کربوهیدرات‌های پردازش شده یا سریع هضم بپرهیزید.

 

این کار را انجام دهید

۱۵ تا ۳۰ دقیقه (یا حتی کمتر) قبل از تمرین، ۲۰ گرم پودر پروتئینی مانند پروتئین وی یا انواع دیگر، و ۳۰ تا ۴۰ گرم کربوهیدرات مصرف نمایید تا به شما کمک نماید در تمام طول تمرین، انرژی کافی داشته باشید.در این وعده به سراغ کربوهیدرات‌های دیر هضم بروید، چیزهایی مانند نان جو، نان چاودار یا نان کامل، میوه یا سیب زمینی شیرین. در روزهایی که تمرین ندارید، چنین وعده‌ای را بعنوان میان وعده بخورید و از وعده‌ی پس از تمرینتان صرف نظر کنید.

 

_ هر دو هفته، یکبار ذخایر گلیکوژنتان را خالی کنید

گلیکوژن، نوعی کربوهیدرات بلا استفاده و ذخیره شده در عضلات است. هنگامی که ذخیره‌ گلیکوژن به واسطه‌ خوردن مقدار قابل توجهی کربوهیدرات به اوج خود برسد، بدن، ذخایر چربی‌اش را افزایش می‌دهد. و برعکس، زمانی که ذخایر گلیکوژن ته بکشند، چربی سوزی افزایش می‌یابد.

 

یک راه دیگر برای راه انداختن موتور چربی سوزی، این است که هر چند هفته یکبار، دو روز متوالی به شدت کربوهیدرات مصرفی‌تان را کاهش دهید. با اینکار مطمئن خواهید شد که بدنتان برای تامین انرژی اش به سراغ ذخایر گلیکوژن نخواهد رفت، و بیشتر چربی خواهد سوزاند.

 

این کار را انجام دهید 

هر دو هفته یکبار یا بیشتر، دو روز پیاپی مصرف کربوهیدرات را به کمتر از ۱۰۰ گرم در روز محدود کنید. برای اینکار باید بدانید که در غذاهایی که می‌خورید چقدر کربوهیدرات وجود دارد. باید در اجرای این محدودیت جدیت داشته باشید. تلاش شما، با تغییر قابل مشاهده‌ای در چربی بدنتان پاداش داده خواهد شد. پس از دو روز، دوباره می‌توانید مثل همیشه به مصرف کربوهیدرات، البته نه بیش از اندازه بازگردید.

 

_ آنقدری تمرین کنید که خسته شوید، نه اینکه جانتان در بیاید!

این یک سوال قدیمی و فراگیر است : باید چند ست وزنه بزنید، یا اینکه چند دقیقه در هر روز را باید در باشگاه سپری کنید؟جواب این سوال، در مورد هر شخص متفاوت است، اما زمانی که چربی سوزی هدف اصلی شماست، یک قانون طلایی این است که آنقدر تمرین کنید تا به میزان قابل توجهی خسته شوید، اما نه آنقدر که روی زمین پهن شوید و کاملا از پا در بیایید!

 

تمرین کردن به شکلی که از پا در بیایید، شاید از نظر روحی شما را ارضا کند، اما هورمون‌های آنابولیک بدنتان را دچار دگرگونی خواهد کرد. چربی سوزی جدی، نیازمند این است که عضلاتتان، که راننده‌ی اصلی متابولیک بدنتان هستند را تمرین دهید. اما اگر در باشگاه زیاده روی کنید، تستوسترون و هورمون رشدتان سقوط آزاد خواهند داشت و در نتیجه سوخت و ساز بدنتان نیز دچار اختلال خواهد شد.

 

این کار را انجام دهید 

ورزش کنید، با هر شدتی که دوست دارید. اما در هر جلسه‌ی تمرینی، بیشتر از ۷۵ دقیقه وقت صرف نکنید. در این مدت هر تعداد ست و هر تعداد تکراری که می‌توانید انجام دهید، و زمان استراحت بین ست‌ها را کوتاه کنید (نهایتا ۶۰ ثانیه)، آنگاه وقتی ۶۰ تا ۷۵ دقیقه‌ی ورزشتان سر آمد، تمرین را تمام کرده و به سراغ خوردن شیک پروتئین و کربوهیدراتتان بروید.

 

_ در زمان مناسب تمرین کاردیو انجام دهید

تمرینات کاردیو دو چیز خوب دارند : اول اینکه کالری می‌سوزانند، دوم اینکه بر سطح هورمون‌های بدنتان تاثیر می‌گذارند. تمرینات کاردیو، مخصوصا بر سطح نوراپی‌نفرین موثرند. از اینرو زمانی که شما تمرینات کاردیو نیز انجام دهید، یک تغییر بزرگ در کنار آمدن بدنتان با تغییرات هورمونی اتفاق خواهد افتاد.

 

انجام کاردیو با شکم خالی، مانند این می‌ماند که ماشه‌ی چربی سوزی تان را چکانده اید، چرا که کمک خواهد کرد تا نوراپی‌نفرین، آماده‌ی استفاده از سلول‌های چربی شود. از سوی دیگر، اگر قبل از تمرین کاردیو چیزی بخورید، مخصوصا اگر کربوهیدراتی باشد، هورمون انسولین که نگهدارنده‌ی چربی است، افزایش پیدا کرده، و باعث خواهد شد تا برای چربی سوزی کمتر موفق باشید.

 

این کار را انجام دهید 

برای اینکه مطمئن شوید بدنتان در وضعیت مطلوب برای چربی سوزی قرار دارد، چهار تا شش روز در هفته، اولین کاری که صبح‌ها قبل از صبحانه انجام می‌دهید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه تمرین کاردیو باشد. سپس قهوه‌ی صبحتان را بدون خامه یا شکر بخورید، قبلش هم ۶ تا ۱۰ گرم آمینو اسید و مقدار کمی پودر پروتئین وی را در آب مخلوط کرده و بنوشید.

 

تحقیقی در دانشگاه کانازاوای ژاپن به این نتیجه رسیده که کافئین و همچنین آمینو اسید‌ها تاثیر چربی سوزی قابل توجهی دارند. همچنین آمینو کمک خواهد کرد تا در حین تمرینات کاردیو با عضله سوزی روبرو نشوید.

 

منبع: seemorgh.com

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

برنامه کامل برای چربی سوزی پایگاه تخصصی بدنسازی و چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن آناناس باعث کاهش وزن می شود چه دمنوش های گیاهی، برای کاهش وزن، موثرند؟ جعفری را برای کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش معرفی مکمل از بهترین ها پایگاه تخصصی بدنسازی و …چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟علم ورزش اصول و فواید طناب زدناصول و فواید طناب زدن طناب زدن باعث کاهش تنش و افزایش سطح انرژی می‌گردد و سرعت تناسب روش بهبود سریع جای جوش و زخم بسیار کاربردیآرایش چشم زیبا و ساده بدون استفاده از قلم های آرایشی عکس آرایش چشم های جذاب برای لبو و تزئینات آن برای شب یلداتزیین لبو برای شب یلدا قبل از پختن چغندرها می توانید پس از آنکه پوست نازکی از روی آنها عصر ايران وی از چهره های اصلی و کلیدی انقلاب اسلامی و همه مراحل جمهوری اسلامی بودنقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی چگونه بفهمیم تلگرام‌مان هک شده و جلوی آن را …اپلیکیشن برای همه اطلاعات مربوط به حج آیفون و تصویری جدید که از آن لو رفته است؟عکس برنامه کامل برای چربی سوزی پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن آناناس باعث کاهش وزن می شود چه دمنوش های گیاهی، برای کاهش وزن، موثرند؟ جعفری را برای کاهش کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را معرفی مکمل از بهترین ها پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ علم ورزش اصول و فواید طناب زدن اصول و فواید طناب زدن طناب زدن باعث کاهش تنش و افزایش سطح انرژی می‌گردد و سرعت تناسب اندام روش بهبود سریع جای جوش و زخم بسیار کاربردی آرایش چشم زیبا و ساده بدون استفاده از قلم های آرایشی عکس آرایش چشم های جذاب برای درخشیدن لبو و تزئینات آن برای شب یلدا تزیین لبو برای شب یلدا قبل از پختن چغندرها می توانید پس از آنکه پوست نازکی از روی آنها عصر ايران ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوته فکران خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آنها هیچ نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود چگونه بفهمیم تلگرام‌مان هک شده و جلوی آن را بگیریمتصاویر اپلیکیشن برای همه اطلاعات مربوط به حج آیفون و تصویری جدید که از آن لو رفته است؟عکس

مطلب معرفی اصول کاربردی برای کاهش وزن و چربی سوزی در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :معرفی اصول کاربردی برای کاهش وزن و چربی سوزی
http://mofidestan.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%88%d8%b2%d9%86-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c/
وبلاگ بازدید : 33 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)

خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن خواهد کرد که ماه هاست در میادین پابه توپ نشده است.

چپاروف ناآماده امید اول منصوریان :: ورزش سه



۲۳ ساعت قبل … خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن خواهد … در
اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی برای … هیچ یک
از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – وانا



۲۲ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



آخرین خبر |خريد جنجالي استقلال چند ماه دور از ميادين فوتبال



۲۲ ساعت قبل … در اينکه اين هافبک ازبک با توجه به کيفيت و کارنامه اش خريد. … و حساس هيچ يک از
دو جام براي تيمش به ميدان نرفت چون از مصدوميت رنج مي برد.
ادامه مطلب



روزنامه ایران ورزشی | شماره :۵۵۵۷ | تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۹



۷ ساعت قبل … هافبک ازبک از مصدومیت رنج میبرد؟ پرینت; بیتوجهی افشین … حسن بیت سعید:
گل هایم به استقلال لطف خداست پرینت; سبقت کاوه از امید پرینت …
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – جام نیوز – شهرخبر



۲۲ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال/ چپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۱۹ ساعت قبل … … هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد. … این
درحالی است که علیرضا منصوریان حساب ویژهای روی هافبک ازبک باز …
ادامه مطلب



خرید استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال/ چپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۲۱ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



چپاروف ناآماده امید اول منصوریان – پیک نکا – پایگاه جامع خبری تحلیلی …



۲۱ ساعت قبل … خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن … و
حساس هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد. … این
درحالی است که علیرضا منصوریان حساب ویژهای روی هافبک ازبک باز …
ادامه مطلب



جپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۱ ساعت قبل … خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن خواهد … در
اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی برای … هیچ یک
از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – وانا



۲۲ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



آخرین خبر |خريد جنجالي استقلال چند ماه دور از ميادين فوتبال



۲۲ ساعت قبل … در اينکه اين هافبک ازبک با توجه به کيفيت و کارنامه اش خريد. … و حساس هيچ يک از
دو جام براي تيمش به ميدان نرفت چون از مصدوميت رنج مي برد.
ادامه مطلب



روزنامه ایران ورزشی | شماره :۵۵۵۷ | تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۹



۷ ساعت قبل … هافبک ازبک از مصدومیت رنج میبرد؟ پرینت; بیتوجهی افشین … حسن بیت سعید:
گل هایم به استقلال لطف خداست پرینت; سبقت کاوه از امید پرینت …
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – جام نیوز – شهرخبر



۲۲ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال/ چپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۱۹ ساعت قبل … … هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد. … این
درحالی است که علیرضا منصوریان حساب ویژهای روی هافبک ازبک باز …
ادامه مطلب



خرید استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال/ چپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۲۱ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



چپاروف ناآماده امید اول منصوریان – پیک نکا – پایگاه جامع خبری تحلیلی …



۲۱ ساعت قبل … خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن … و
حساس هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد. … این
درحالی است که علیرضا منصوریان حساب ویژهای روی هافبک ازبک باز …
ادامه مطلب



جپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۱ ساعت قبل … خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن خواهد … در
اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی برای … هیچ یک
از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – ایسکانیوز



۱۹ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – وانا



۲۲ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



آخرین خبر |خريد جنجالي استقلال چند ماه دور از ميادين فوتبال



۲۲ ساعت قبل … در اينکه اين هافبک ازبک با توجه به کيفيت و کارنامه اش خريد. … و حساس هيچ يک از
دو جام براي تيمش به ميدان نرفت چون از مصدوميت رنج مي برد.
ادامه مطلب



خرید استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال/ چپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۱۹ ساعت قبل … … هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد. … این
درحالی است که علیرضا منصوریان حساب ویژهای روی هافبک ازبک باز …
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – جام نیوز – شهرخبر



۲۲ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال/ چپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۲۱ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



خرید استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال/ چپاروف ناآماده … – دیگه چه خبر



در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی برای
استقلال … و حساس هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می
برد.
ادامه مطلب



اخبار فوتبال » چپاروف ناآماده امید اول منصوریان



۲۲ ساعت قبل … خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن … و
حساس هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد. … این
درحالی است که علیرضا منصوریان حساب ویژهای روی هافبک ازبک باز …
ادامه مطلب



چپاروف ناآماده امید اول منصوریان – پیک نکا – پایگاه جامع خبری تحلیلی …



۲۱ ساعت قبل … خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره ۴۴ این تیم را برتن … و
حساس هیچ یک از دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد. … این
درحالی است که علیرضا منصوریان حساب ویژهای روی هافبک ازبک باز …
ادامه مطلب



خرید جنجالی استقلال چند ماه دور از میادین فوتبال! – خبرداغ



۱۸ ساعت قبل … در اینکه این هافبک ازبک با توجه به کیفیت و کارنامه اش خرید مناسبی … هیچ یک از
دو جام برای تیمش به میدان نرفت چون از مصدومیت رنج می برد.
ادامه مطلب



۲۷

+۰-۰


لینک منبع و پست :هافبک ازبک استقلال از مصدومیت رنج می‌برد؟
http://varzeshiyab.ir/%d9%87%d8%a7%d9%81%d8%a8%da%a9-%d8%a7%d8%b2%d8%a8%da%a9-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b5%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%85%db%8c%e2%80%8c/
وبلاگ بازدید : 26 سه شنبه 21 دی 1395 نظرات (0)

آموزش پيش دبستاني فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: ۲۴         سياستهاي آموزشي ميزان ثبت نام در مراکز پيش دبستاني طي سال تحصيلي۹۹ـ ۱۹۹۸ در سراسر كشور۹/۶ درصد براي مجموع دختر و پسر است. ميزان ثبت نام براي دختران ۵/۶ درصد و پسران ۷ درصد است. اما ميزان ثبت نام براساس جنس شامل بچه‌‌هايي كه در برنامه‌‌هاي آموزش مادر ـ كودك شركت مي‌كنند نمي‌‌شود چون آمار جداگانه اي در مورد جنسيت كودكان در اين برنامه‌‌‌ها به عمل نيامده است. علاوه بر تعداد كودكان مراكز دولتي آموزش پيش دبستاني، تعداد كودكان مراكز مهد كودك تحت نظارت مراكز خدمات اجتماعي که بر طبق اصل۱۹۱ به نگه‌داري از كودكان با هدف فراهم نمودن آموزش پيش دبستاني براي كودكان نيازمند و تامين سلامتي جسماني و روحي آنان و آموزش عادات و نگرش‌‌‌ها و ارزش‌‌هاي پايه در گروه هاي سني ۰ تا ۶ سال ، افزوده شده است. خدمات اجتماعي فردي درمراكز نگه‌داري كودك روزانه فراهم است.مراكز مهدكودك و امكانات مراكز اجتماعي در مؤسساتي كه به آن نياز داشتند به منظور فراه …

نوشته آموزش پيش دبستاني اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :آموزش پيش دبستاني
http://fileavval.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%be%d9%8a%d8%b4-%d8%af%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%8a-3/
وبلاگ بازدید : 36 چهارشنبه 15 دی 1395 نظرات (0)


دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت

یکی از تم هایی که برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی خیلی خوب جواب می دهد، استفاده از تم سیاه و سفید است. این تم آرامش و زیبایی خاصی دارد که طبیعتا باب میل هر کسی نیست اما برای آنهایی که بدنبال نهایت سادگی و سکون هستند نمی شود مدلی بهتر از این تم طراحی پیدا کرد. اگر از تم سیاه و سفید در دکوراسیون استفاده کنید، مطمئن باشید کوچکترین عنصر دکوری سریعا خود را نشان می دهد. تخت خواب های کنسولی، مانند آنچه در شکل زیر مشاهده می کنید برای چنین دکوراسیون های بهترین انتخاب هستند، با استفاده از این تخت خواب ها دکوراسیون اتاق اندکی آینده نگرانه نیز جلوه می کند.

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت 

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت 

اگر فکر می کنید تم سیاه و سفید در اتاق خواب خیلی رسمی یا جدی است، بهترین جایگزین برای دکوراسیون یک اتاق خواب ساده و کمینه گرا، رنگ خاکستری است. رنگ خاکستری به چشم انسان راحت تر دیده می شود اما برای رسیدن به یک طرح کاملا ساده و کمینه گرا باید حتی الامکان از بکاربردن رنگ های دیگر خودداری کنید اما می توانید از سایه های متفاوت رنگ خاکستری در کنار یک نورپردازی مناسب استفاده کنید. خوبی رنگ خاکستری این است که به اشیاء دکوری خیلی اجازه خودنمایی نمی دهد و همین عامل باعث می شود برای دکوراسیون های ساده و خلوت بهترین جلوه را بنمایش بگذارند.

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت 

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت 

اما یک دکوراسیون ساده حتما نباید خلوت با فضای خالی زیاد باشد، در حقیقت اتاق خواب هایی هستند که از وسایل به مراتب بیشتری استفاده می کنند اما بازهم ساده، تمیز و مرتب شناخته می شوند. مدل اتاق خواب زیر دقیقا همین مورد را نشان می دهد، همانطور که مشاهده می کنید این اتاق خواب نسبت به سایر اتاق خواب هایی که تا به اینجا معرفی کردیم فضای خالی کمتری دارد اما به دلیل استفاده از لوازم پرکاربرد با طراحی دقیق که هر کدام وظیفه خاصی بعهده دارند بازهم احساسی از بازی و تمیزی به بیینده منتقل می شود. از آنجایی که همه چیز برای هدف خاصی قرار گرفته، به هیچ عنوان نمی شود این دکورسیون را شلوغ تصور کرد.

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت

اتاق خواب زیر را می شود ساده ترین مدل موجود در این مطلب بحساب آورد. وجود برخی عناصر که جزئی از معماری داخلی اتاق محسوب می شوند مانند نوار نورانی که در دیوار پشت تخت خواب اتاق زیر مشاهده می کنید، می تواند به راحتی نقش یک شئ دکوری زیبا را بدون اینکه فضا را تحت تاثیر حضور خود قرار دهد با فروتنی تمام ایفا کند. این نوار نورانی علاوه بر زیبایی یک کاربرد بسیار مهم دارد که آن تنظیم نور و حالت اتاق خواب است، شما به راحتی با فشار دادن یک دکمه می توانید رنگ و شدت نور را به دلخواه تنظیم کنید.

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی با چیدمانی خلوت

در ادامه مدل های دیگر را مشاهده خواهید کرد:



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

دکوراسیون حیات و حیات خلوت تصاویرحیات خلوت دکوراسیون حیات خلوت باغچه خانه باغ خانه دکور باغدکوراسیون حیات و حیات دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی منزلمعرفی شرکت های دکوراسیوندکوراسیونداخلیدکوراسیون داخلیدکوراسیوندکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی خانه چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی …چیدانه مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی و معماری، معرفی پروژه های دکوراسیون و معماری دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون چیدمان اتاق نویسنده های معروف چه شکلیه؟ دکوراسیونچیدمان اتاق نویسنده های معروف چه شکلیه؟ نویسندهچیدمان اتاقدکوراسیوندکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون عکس هایی از مدل دکوراسیون خانه آشپزخانه پذیرایی اتاق عکس هایی از مدل دکوراسیون خانه آشپزخانه پذیرایی اتاق خواب مدل دکوراسیون خانه جدیدترین مطالب دکوراسیون و ایده های طراحی و معماری …اتاق خواب با زندگی شلوغ و پرمشغله امروز، اتاق خواب تبدیل به مکانی امن برای آرامش و اتاق کودک و دکوراسیون اتاق کودکاتاق کودک اتاق کودک اگر می‌خواهید برای اتاق کودک تان چیدمانی زیبا و بی نظیر آماده شیک ترین و جذاب ترین مدل های دکوراسیون پذیرایی …اتاق خواب ارغوانی مخصوص خاص پسندان را با این ایده ها طراحی کنیدتصاویر سقف هایی با دکوراسیون حیات و حیات خلوت تصاویر حیات خلوت دکوراسیون حیات خلوت باغچه خانه باغ خانه دکور باغدکوراسیون حیات و حیات خلوت دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی منزلمعرفی شرکت های دکوراسیون دکوراسیونداخلی دکوراسیون داخلیدکوراسیوندکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی خانه چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی داخلی چیدانه مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی و معماری، معرفی پروژه های دکوراسیون و معماری شرکت دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون داخلی چیدمان اتاق نویسنده های معروف چه شکلیه؟ دکوراسیون چیدمان اتاق نویسنده های معروف چه شکلیه؟ نویسندهچیدمان اتاقدکوراسیون دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی از هر زاویه‌ای به موضوع نگاه کنید اتاق‌ خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است؛ زیرا شما عکس هایی از مدل دکوراسیون خانه آشپزخانه پذیرایی اتاق خواب é عکس هایی از مدل دکوراسیون خانه آشپزخانه پذیرایی اتاق خواب مدل دکوراسیون خانه آشپزخانه هنر و مهارتهای زندگی انواع دکوراسیون و چیدمان هنر و مهارتهای زندگی دکوراسیون سفره عقد تزیین خنچه عقد میز نامزدی دکوپاژ چیدمان جهیزیه جدیدترین مطالب دکوراسیون و ایده های طراحی و معماری داخلی چیدانه فنگ شویی از هر زاویه‌ای به موضوع نگاه کنید اتاق‌ خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است اتاق کودک و دکوراسیون اتاق کودک اتاق کودک اتاق کودک اگر می‌خواهید برای اتاق کودک تان چیدمانی زیبا و بی نظیر آماده کنید که دكوراسيون اتاق خواب دكوراسيون اتاق خواب دو نفره دكوراسيون اتاق خواب عروس دكوراسيون اتاق خواب كلاسيك دكوراسيون اتاق خواب دخترانه عكسهاي دكوراسيون اتاق خواب دكوراسيون اتاق خواب نوجوان دكوراسيون اتاق خواب صورتى

مطلب دکوراسیون اتاق خواب های خلوت در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :دکوراسیون اتاق خواب های خلوت
http://mofidestan.ir/%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%84%d9%88%d8%aa/
وبلاگ بازدید : 38 دوشنبه 13 دی 1395 نظرات (0)
» :: حفظ خونسردی

تکنولوژی بینورال- سابلیمینال مدرنترین روش تاثیرگذاری روی مغز و ذهن انسان می باشد

از تاثیرات شگفت انگیز این محصولات می توان به جایگزینی این محصولات با انواع داروها را نام برد و

و از بزرگترین امتیاز این محصولات این است که براحت ترین شکل ممکن یعنی تنها با گوش دادن یک صدا تاثیر شگرف آن نمایان می شود

آشنایی جهت آشنایی بیشتر و در کامل موضوع با تکنولوژی بینورال سابلیمینال به سایت جذبه یا کانال تلگرامی جذبه یا خرید (آشنایی با بینورال- سابلیمینال جذبه) از طریق سایت زپو اقدام فرمایید

http://jazbeh.zepo.ir/post/46638/آشنایی با بینورال-سابلیمینال

محصول حاضر یک فرکانس بینورال با پوشش اصوات طبیعت است که باعث میشود کدهای تاثیرگذار روی مغز به شکلی رمزگونه داخل اصوات دلنشین طبیعت مخفی شده و تنها صدایی را که می شنوید اصوات طبیعی باشند

استفاده از این فایل در زمانهای زیر بسیار ارزشمند است













خرید و دانلود محصول

1395/01/12
خونسردی , هیپنوتیزم , جذبه , بینورال , سابلیمینال , کنترل ذهن , مدیریت مغز
هیپنوتیزم : برنامه ریزی مغز و ذهن ناخوداگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر ب سایت جذبه مراجعه فرمایید | راهنمایی بیشتر : آشنایی جهت آشنایی بیشتر با تکنولوژی بینورال سابلیمینال به سایت جذبه یا کانال تلگرامی جذبه یا خرید (آشنایی با بینورال- سابلیمینال جذبه) از طریق سایت زپو اقدام فرمایید | پوشش طبیعت : این فایل با استفاده از اصوات طبیعی کاورد شده تا بجای اصوات آزاردهنده اصوات دلنشین شنیده شود | جذبه : اولین و تنها تولید کننده فایلهای بینورال-سابلیمینال و هیپنوتیزم از راه دور به زبان فارسی در ایران | خونسردی : این فایل باعت میشود بتوانید خونسردی خود را در هر شرایطی حفظ کنید |




آشنایی با 20 روش برای کاهش استرس در زندگی روزانه - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/48344‎Cached Similar11 آوريل 2008 ... مقاله زیر به 20 روش برای کاهش استرس پردا‌خته است و سعی می‌کند ما را برای حفظ آرامش و خونسردی در زندگی آماده‌تر سازد. در اینجا راه‌حل‌های غلبه بر ... حفظ خونسردی با روشهای زیر - که www.irannaz.com/keep-cool-with-the-following-methods.html‎Cached Similarبرای اینکه آرام و خونسرد به نظر برسیم بهترین راه این است که به حرکات و سیگنالهای بدنمان آگاه باشیم وقتی در یک مصاحبه شغلی حضور دارید و یا وارد. روشهای حفظ خونسردی و آرامش - مردمان www.mardoman.net/life/keepcool‎Cachedروشهای حفظ خونسردی و آرامش زمانیکه شرایط بر وفق مراد شما پیش نمی رود - اصلاً هم مهم نیست که مشکلتان چقدر هم جزئی باشد - شما چه نوع عکس. چگونه در شرایط پر فشار خونسردی خود را حفظ کنیم؟ - مردمان www.mardoman.net/success/pressure‎Cached Similarچگونه در شرایط پر فشار خونسردی خود را حفظ کنیم؟ همه می دانیم که وجود استرس به سلامت جسمی ما آسیب وارد می آورد اما در این بخش می خواهیم از مضرات استرس در. چطور خونسردی خود را کنترل کنیم ؟ | پورعلی.نت؛ تفکر مثبت ... www.pourali.net/1388/06/308.html‎Cached Similarخونسردی به معنای واقعی یعنی کمال آرامش در مقابل رویداد کنونی و برخورد با رویداد از راه منطقی و عقلانی. ... در اینجا راههایی برای حفظ خونسردی خدمتتان عرض می نمایم :. راهکارهایی برای خونسرد بودن - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/16358_راهکارهایی-برای-خونسرد-بودن.html/‎Cached Similar22 فوریه 2014 ... اما مسئله ی مهم ، چگونگی کنترل کردن این رفتار و حفظ خونسردی است. در این مطلب راهکار هایی برای خونسرد بودن ارائه خواهیم داد. بکو; حامي رسمي همه ... راهکار‌هایی برای آنکه همیشه خونسرد باشیم - آفتاب www.aftabir.com/.../راهکار-هایی-برای-آنکه-همیشه-خونسرد-باشیم‎Cached Similar16 جولای 2011 ... در اینجا راه‌هایی برای حفظ خونسردی ارایه می‌شود: - همیشه سعی کنیم روی مسایل با آرامش تفکر کنیم و از تصمیم فوری بپرهیزیم. - تصور کنیم که همه ... - چگونه در زمان استرس، خونسردی و آرامش خود را حفظ کنیم - صفحه اصلی dpkhayam.madresehonline.ir/users/pages/?content=1143‎Cached Similarدر این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه در زمان استرس، خونسردی و آرامش خود را حفظ کنید. 1)زمانیکه احساس کردید آماده هستید، با استرس هایتان روبرو شوید. فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو - تمرین حفظ خونسردی ... fann-e-bayan.blogfa.com/cat-111.aspx‎Cached Similarفن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو - تمرین حفظ خونسردی و مبارزه با خشم و نفرت - آشنائی با فن خطابه ، اصول مخاطب شناسی ، مناظره ،مباحثه ، تدریس ... روشهای حفظ خونسردی و آرامش - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/284972/روشهای-حفظ-خونسردی-و-آرامش‎Cachedهمچنان آرام و خونسرد باقی بمانید و سعی کنید که مشکلتان را حل نمایید. زمانیکه شرایط بر وفق مراد شما پیش نمی رود - اصلاً هم مهم نیست که مشکلتان چقدر هم جزئی باشد ...

نوشته حفظ خونسردی اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :حفظ خونسردی
http://file.takhfifestan.com/%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%ae%d9%88%d9%86%d8%b3%d8%b1%d8%af%db%8c/
وبلاگ بازدید : 60 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)


 

کد مطلب: ۴۲۸۱۷۲

تصویر ۳ بعدی ناسا از انتشار دی‌اکسیدکربن در جو+عکس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۱۵

به تازگی ناسا تصویری سه‌بعدی از انتشار دی‌اکسیدکربن در اتمسفر ارائه کرده که چگونگی حرکت آن را در جهان نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس، این تصاویر مربوط به ماهواره رصدخانه شماره ۲ دی‌اکسیدکربن (OCO-2) است که توسط مدل‌سازی جهانی ناسا و مرکز همانندسازی ارائه شده و بیانگر انتشار بحرانی و سریع گازهای گلخانه‌ای در اتمسفر است.

OCO-2 نخستین ماهواره ناسا برای اندازه‌گیری دی‌اکسیدکربن در اتمسفر در مقیاس منطقه‌ای است و از سال ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تصویر انتشار کربن ارسال شده و هم اکنون ناسا این تصاویر را به صورت سه‌بعدی ارائه کرده است.

محققان می‌دانند اقیانوس‌های زمین و پوشش‌های گیاهی نیمی از گازهای حاصل از سوختن سوخت‌های فسیلی را جذب می‌کنند، اما این اطلاعات کافی نیست و دانشمندان نیازمند درک بهتر اکوسیستم‌های میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند. بر این اساس ناسا در جستجوی درک چگونگی جذب گازهای گلخانه‌ای توسط اقیانوس‌ها و پوشش‌های گیاهی است، در نتیجه میزان انتشار آنها و افزایش این گازها در اتمسفر مشخص خواهد شد.

تبادل دی‌اکسیدکربن بین اقیانوس‌ها، پوشش‌های گیاهی و اتمسفر سرعت جریان سیال کربن نامیده می‌شود و اطلاعات جدید مشاهده شده در این تجسم سه‌بعدی به دانشمندان در بررسی بهتر این پدیده کمک خواهد کرد.

لسلی اوت دانشمند چرخه کربن ناسا اظهار کرد: ما در جستجوی روشی برای ساخت ابزارهای مورد نیاز برای پیش‌بینی تصویر آنچه در اتمسفر روی خواهد داد و سرعت انتشار دی‌اکسیدکربن در اتمسفر هستیم. البته هنوز در ابتدای راه هستیم، اما این مورد قدمی مهم در چرخه کشفیات درباره دی‌اکسیدکربن خواهد بود.

 

کلمات کلیدی : ناسا

 

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

تصویر بعدی ناسا از انتشار دی‌اکسیدکربن در جوعکس تصویر بعدی ناسا از انتشار دی‌اکسیدکربن در جوعکس

مطلب تصویر ۳ بعدی ناسا از انتشار دی‌اکسیدکربن در جو+عکس در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :تصویر ۳ بعدی ناسا از انتشار دی‌اکسیدکربن در جو+عکس
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-3-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%af%db%8c%e2%80%8c%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%d8%af%da%a9%d8%b1/

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 593
  • بازدید کلی : 5,848