loading...
مطالب اینترنتی
وبلاگ بازدید : 37 دوشنبه 11 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

6 مانع موفقيت کسب و کار در منزل


خبرگزاري آريا – کارمندان خانگي
کار کردن در داخل منزل مي تواند هم يک اتفاق مثبت باشد و هم کاري فلاکت بار

کار کردن در داخل منزل مي تواند هم يک اتفاق مثبت باشد و هم کاري فلاکت بار. آزادي به دست آمده از کار کردن داخل خانه فوق العاده است… مي توانيد ساعات کاري را خودتان مشخص کنيد، هر زمان که اراده کرديد به خود استراحت بدهيد، وظايف را طوري که نياز است به انجام برسانيد، کارها را با تعلل بيشتري انجام دهيد و … به طيور کلي امکانات بسيار وسيع هستند.

با اين حال، اجراي يک برنامه وقتي که خودتان برنامه ريز آن هستيد، آسان نيست. وفادار ماندن به يک روند مشخص کار ساده اي نخواهد بود چرا که کسي نيست که بر شما نظارت داشته باشد. مي خواهيد سريال هاي تلويزيوني را تماشا کنيد؟ البته، اشکالي ندارد. مي خواهيد با کودک تان درس کار کنيد؟ حتما. آيا تماشاي فيلم ها در اينستاگرام کار جالبي است؟ البته همينطور است … اما مادامي که آگاه باشيد بهره وري تان چقدر پايين آمده است.

کارمندان خانگي روزانه با هزاران چالش روبرو مي شوند. خبر خوب اين است که اگر اين چالش ها را بشناسيد مي توانيد براي مقابله با آنها برنامه ريزي کنيد. در اينجا شش چالش را به شما معرفي مي کنيم که هر خويش فرما يا هر فردي که در خانه کار مي کند، با آنها روبرو خواهد شد.

۱- خانه تان تبديل به غار مي شود
به عبارت ديگر، هيچ وقت از کار دست برنخواهيد داشت. تمام پروژه ها و پرونده هايتان دقيقا مقابل تان قرار دارند و اين باعث مي شود تغيير حالت از محل کار به محل زندگي برايتان مشکل باشد.

۲- يادتان مي رود لباس مناسب بپوشيد
وقتي به پوشيدن پيژامه در تمام طول روز عادت کنيد، پوشيدن لباس هاي رسمي برايتان مشکل خواهد شد. در هر صورت شما به دليل راحتي، به پوشيدن يک بلوز آستين حلقه اي و يک شلوارک ورزشي عادت کرده ايد، پس چرا اصلا بايد به پوشيدن هر چيز ديگري نياز پيدا کنيد؟

معايب کار کردن در خانه
در صورت مجرد بودن، کار کردن در خانه مي تواند واقعا شما را تنها کند

۳- تبديل به يک آدم گوشه نشين و مردم گريز خواهيد شد
در صورت مجرد بودن، کار کردن در خانه مي تواند واقعا شما را تنها کند. به جز وقتي که به کافه اي مي رويد و يک موکافراپاچينوي بزرگ يا شير سويا و خامه سفارش مي دهيد، هيچ تعامل انساني نخواهيد داشت و تنها دليل اين که سفارش شما چنين اسم طولاني داشته به خاطر اين است که بتوانيد چند کلمه اي با يک انسان ديگر صحبت کنيد.

۴- صحبت هاي عميقي با خودتان خواهيد داشت
اگر با خودتان حرف بزنيد مشکلي وجود ندارد؛ در صورتي که نشانه اي از اعتماد به نفس شما باشد. وقتي اين مکالمات مشکل ساز مي شوند که يک مکالمه کامل با خودتان داشته باشيد و اين وقتي پيش مي آيد که ديگران به عقل شما شک خواهند کرد.

۵- ماوس تان شما را اغوا خواهد کرد
در حالتي که اينترنت در دسترس شماست و هيچ کسي نيست که بر شما نظارت داشته باشد، افتادن به دام گشت و گذار سايبري آسان است. وقتي از صفحه اي به صفحه ديگر مي رويد و هيچ هدف مشخصي به جز گشت و گذار نداريد، شايد به نظرتان بيايد که کار مفيدي انجام داده ايد چون به سرعت به نتيجه دست مي يابيد (آنچه را مي خواهيد پيدا مي کنيد) اما آنچه به دست آورده ايد به کارتان مربوط نيست.

۶- احساس گناه خواهيد کرد
بله. اين براي برخي کارمندان خانگي يک چالش است چون هر کسي به اين موقعيت دست نمي يابد. کار کردن از خانه در بسياري از کمپاني ها يک امتياز محسوب مي شود که همين مسئله مسئوليت بيشتري بر دوش کارمند مي گذارد تا ثابت کند بهره وري بالايي دارد. بله، اين يک چالش ذهني است چرا که به خود شخص بازمي گردد اما در هر صورت يک چالش به شمار مي آيد.

اشتباه برداشت نکنيد. کار کردن در خانه هم يک افتخار و هم يک موهبت است. با اين حال همانطور که ورود به دفتر کار چالش هاي خود را دارد بيدار شدن و در خانه ماندن هم چالش هاي خود را دارد؛ پس سعي کنيد چالش هايتان را به دقت انتخاب کنيد.

منبع: مجله پنجره خلاقيت



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مهمترین اخبار ایران و جهانعکس تداوم تحصن بحرینی‌ها مقابل منزل شیخ عیسی قاسم عکس خسارات طوفان در آمریکااهمیت در سیکل قاعدگی و اختلالات آن در ناباروریتغییرات در سیکل قاعدگی و اختلالات آن در ناباروری در ابتدای سیکل قاعدگی که با موفقیت پورتال خبری و سبک زندگیگاهی تاثیرات یک شکست می‌تواند تا مدت‌های طولانی باقی بماند و در ذهن ما، رد پایش را به مطالب مفید برای مطالعه مدیران،برخورد با افراد مشکل دار در مطالبی در رمود موفقیت مدیران کلمات کلیدی، مدیران،اداره،شرکت،افراد مشکل ساز عصر ايران سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرايرانفهرست مقالات سایت فکرنوسایت خلاقیت نوآوری و …آپارتمان نشينی صحیح شروع آرامش برای مغز آپارتمان نشينی ، مسووليت پذيری و آرامش در خرید آپارتمان تهران خرید خانه تهران پیش فروش …سایت املاک ملک یابی خرید آپارتمان در تهران سایت املاک تهران خرید ملک فروش ملک فروش شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونهيس مرکز ملي پرورش استعدادهاي درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت ‌اين حرکت در راستاي خبرگزاری فارس صفحه اصلی پیگیری فساد در دولت وظیفه نمایندگان است حاجی دلیگانی حجم و تعدد فساد در دولت یازدهم گروه آموزشی چند پایه ناحیه خرم آباد نمونه اقدام …برای حصول اطمینان از کار ، مدتی مسئولیت وی را کمتر کردیم ، که ببینیم آیا دو باره مهمترین اخبار ایران و جهان عکس تداوم تحصن بحرینی‌ها مقابل منزل شیخ عیسی قاسم عکس خسارات طوفان در آمریکا اهمیت در سیکل قاعدگی و اختلالات آن در ناباروری تغییرات در سیکل قاعدگی و اختلالات آن در ناباروری در ابتدای سیکل قاعدگی که با خونریزی موفقیت پورتال خبری و سبک زندگی نقد در محل کار می‌تواند آمیخته به مکر و حیله باشد از کجا معلوم که این شخص نقد‌کننده خرده مطالب مفید برای مطالعه مدیران،برخورد با افراد مشکل دار در مطالبی در رمود موفقیت مدیران کلمات کلیدی، مدیران،اداره،شرکت،افراد مشکل ساز اداره عصر ايران سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرايران فهرست مقالات سایت فکرنوسایت خلاقیت نوآوری و کارآفرینی با انتخاب اسباب بازيهاي مناسب خلاقيت را در كودكان برانگيزيد ب ا بازي كردن ذهن خود را شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه يس مرکز ملي پرورش استعدادهاي درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت ‌اين حرکت در راستاي توسعه کمي گروه آموزشی چند پایه ناحیه خرم آباد نمونه اقدام پژوهي برای حصول اطمینان از کار ، مدتی مسئولیت وی را کمتر کردیم ، که ببینیم آیا دو باره کمرویش شدت خرید آپارتمان تهران خرید خانه تهران پیش فروش اپارتمان فروش سایت املاک ملک یابی خرید آپارتمان در تهران سایت املاک تهران خرید ملک فروش ملک فروش خانه كسب و كار در خانه طرح كسب و كار كسب و كار در منزل تهران كسب و كار در اسلام كسب و كار در منزل كسب و كار در خانه عفاف كسب و كار در ايران كسب و كار در ايران چه

مطلب ۶ مانع موفقيت کسب و کار در منزل در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :۶ مانع موفقيت کسب و کار در منزل
http://mofidestan.ir/6-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b9-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%d9%8a%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/
برچسب ها مانع موفقيت , منزل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 605
  • بازدید کلی : 5,860