loading...
مطالب اینترنتی
وبلاگ بازدید : 39 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

پرواز مرگ با قرص شادي


خبرگزاري آريا –
پرواز مرگ با قرص شادي
دو تا گيلاس دور گوش‌هاش انداخت و روي تاب نشست. پاهاش رو خم و راست كرد و تكاني به تاب داد. از توي ساختمان صداي موزيك مي ‌اومد. سعي كرد حركت تاب با ضرب ‌آهنگ موزيك هماهنگ باشه. بعضي‌ ها دوست دارن توي تاريكي با دوستشون برقصن، اما اون دوست داشت تو دل شب تنها باشه. دفعه اول كه اِكس زد، خودش رو از همه سر مي ‌ديد. به همين خاطر تا صبح رقصيد. حالا دلش مي‌ خواست تنها باشه. يكي صداش مي ‌زد. دوست بود، دوستي كه آورده بودش اينجا…

ـ امشب بيا بريم پارتي، سرحال مي‌ شي.
جوابي نداد. سرحال بود. «مهتاب، چه قشنگي!» ماه اون بالا بود. صورتش گرد و سفيد. قرصي كه خورده بود هم همين‌ طور. قول داده بود كه از هميشه شادتر باشه. مهتاب قشنگ بود. تاب كه بالا مي ‌رفت، دستش رو دراز مي ‌كرد طرف ماه. «هميشه برام بخند، مهتاب!»

اتوبان رو براي اون دو تا خلوت كرده بودن. عروس و داماد با هم مي ‌رفتن خونه. همه ماشين‌ها رو جا گذاشته بودن. مهتاب خنديد. تاب اوج مي ‌گرفت و بعد پايين مي ‌رفت. باد افتاد توي تور سفيدش. تندتر، باز هم تندتر. «زندگي مال ما دوتاس.» دستش رو دراز كرد به طرف ماه. «مهتاب…» يه ماشين بزرگ وسط اتوبان بود. به ماه نگاه كرد. صداي ترمز گرفتن ماشين توي گوش‌هاش پيچيد…

تاب كه ترمز نداشت. ماه چقدر نزديك بود! تور سفيدش خوني شد. بايد صورت ماه رو پاك مي ‌كرد. موهاش رو زد كنار. تمام صورتش خوني بود. مهتاب رو نگاه مي ‌كرد. «هميشه با هم، روز خوش و شب تار.» نوك انگشت‌هاش به ماه خورد. خون به صورت ماه پاشيده. تاب رو تندتر كرد. يكي به طرف تاب مي‌آد. شايد مي ‌خوان ماه رو ازش بگيرن. دست‌هاش رو از هم باز كرد. تاب رفت عقب و اومد جلو. بالا… پريد بالا. ماه رو محكم گرفت. با دو تا دست‌هاش. «مهتاب، هيچ ‌كس نمي‌ تونه ما رو از هم جدا كنه.»

خونِ مهتاب زمين رو گرم و خيس كرده بود. يك نفر از خانه دويد بيرون.
ـ دختره مهموني رو خراب كرد. براي چي آورديش اينجا؟
ـ خواستم يه خورده سرحال بياد.
برگشتن توي ساختمان. صداي موزيك بلندتر شد. مهتاب، ماه رو توي دست‌هاش داشت. تور سفيد روي سرش بود و به خانه بخت مي‌ رفت…

اكستازي (ECSTASY) چيست؟
نام علمي اكستازي متيلن ‌دي‌اكسي‌ـ اِن ـ متا ‌آمفتامين است. اين تركيب روان ‌افزا به ‌طور مصنوعي ساخته مي ‌شود. MDMA تركيب جديدي نيست. نخستين بار در سال ۱۹۱۲ يك شركت داروسازي آلماني ، با هدف ساخت تركيباتي براي كنترل و مهار اشتها در افراد چاق، اين ماده را توليد كرد. اما استفاده از آن تا اواخر دهه ۱۹۷۰ به تعويق افتاد. در اين زمان، روان‌ شناسان و روان ‌پزشكان MDMA را داروي مناسبي براي درمان اختلالات رواني و عاطفي معرفي كردند.

اين محصول در دهه ۱۹۸۰ از انبار كارخانه‌ ها خارج شد و مورد استفاده متقاضيان خياباني خود قرار گرفت. در سال ۱۹۸۵، دولت آمريكا مصرف اين تركيب را ممنوع اعلام كرد و مطالعات انجام ‌شده در مورد حيوانات آزمايشگاهي در سال ۱۹۸۶، آثار مخرب اكستازي را بر سيستم عصبي نشان داد.
اكستازي خالص، پودري سفيد متشكل از كريستال‌هاي ريز است. از اين پودر بوي كپك به مشام مي ‌رسد. در صورت وجود ناخالصي، اكستازي به رنگ‌ هاي قرمز و قهوه‌اي نيز ديده مي ‌شود. اين ماده به اشكال قرص، كپسول، پودر استنشاقي و برچسب‌هاي پوستي موجود است. اكستازي را تزريق هم مي ‌توان كرد. اما در اغلب موارد، اشكال خوراكي آن مصرف مي‌ شود.

ميزان MDMA در هر قرص از ۹ تا ۱۱۷ ميلي‌ گرم متفاوت است. قرص‌هاي موجود در بازار حاوي مقدار اندكي MDMA و درصد زيادي ناخالصي هستند. كافئين، افدرين (تحريك‌ كننده)، PMA ( فعال‌ كننده سيستم عصبي)، MDA، DXM (تركيبي كشنده)،PCP و SPEED از جمله مواد محركي هستند كه به‌ عنوان ناخالصي به قرص‌هاي اكستازي افزوده مي‌ شوند.

دكتر صالح ‌پور، متخصص بيماري‌هاي عفوني و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، استفاده از مواد مصنوعي محرك از خانواده آمفتامين همچون اكستازي را در جهان رو به گسترش مي ‌داند و مي ‌گويد: «براساس هشدار سازمان ملل متحد، خريد و فروش و مصرف اين مواد را به دشواري مي ‌توان كنترل كرد. زيرا قيمت آنها ارزان است و به آساني همه جا در دسترس هستند. اين نوع موادِ شادي‌آور يا شادي‌افزا، به دليل ايجاد احساس شعف موقت، براي جوانان جذابيتي خاص پيدا كرده‌اند.

در تايلند تركيبات ‌آمفتامين ها به شكلات افزوده مي‌ شود و به نام يا ـ با (YA-BA)، كه در زبان تايلندي به معناي داروي جنون است، به كودكان و نوجوانان فروخته مي ‌شود. قرص‌هاي SPEED را رانندگان تاكسي مي‌ خورند و با سرعت ۱۶۰ كيلومتر در ساعت در بزرگراه هاي تايلند تردد مي ‌كنند. همچنين اين قرص در تايلند در كنار مشروبات الكلي براي مشتريان سرو مي ‌شود.

در اندونزي تركيبي مشابه به نام شابو (SHABU) به بازار عرضه شده كه ارزان قيمت است و معمولاً روسپيان و مشتريان آنها از آن استفاده مي‌ كنند. مردم محلي به آن برادر فقير كوكائين مي ‌گويند. افراد طبقه متوسط به جاي آن اكستازي مصرف مي ‌كنند كه گران تر است. بررسي‌هاي به‌ عمل ‌آمده در انگلستان نشان مي ‌دهد كه يك ميليون نفر اكستازي مصرف مي‌كنند. به اين دارو در انگلستان داروي عشق گفته مي‌شود.»
به اين ترتيب، دارويي كه در سال‌هاي پس از جنگ جهاني اول براي درمان افسردگي سربازان آمريكايي و آلماني به كار مي‌ رفت، در دهه‌ هاي بعد، به‌ عنوان يك ماده شادي ‌آور رواج يافت.
منبع : tebyan.net





لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری آريا پرواز مرگ با قرص شاديپروازمرگباخبرگزاري آريا پرواز مرگ با قرص شادي دو تا گيلاس دور گوش‌هاش انداخت و روي تاب نشستپرواز مرگ با قرص شادی سلامتهمچنین اطلاعاتی را در رابطه با این قرص در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت اکستازی پرواز مرگ با قرص شادی پرواز مرگ با قرص شادی دو تا گیلاس دور گوش‌هاش انداخت و روی تاب نشست پاهاش رو خم و راست پرواز مرگ با قرص شادی دو تا گیلاس دور گوش هاش …پروازمرگقرصشادیپرواز مرگ با قرص شادی پرواز مرگ با قرص پرواز مرگ با قرص شادی پروازمرگباقرصشادیپرواز مرگ با قرص آثار مصرف اكستازی پرواز مرگ با قرص شادی …پرواز مرگ با قرص شادی قسمت اول آیا اکستازی را می پرواز مرگ با قرص شادی قسمت اول پرواز مرگ با قرص شادی قسمت اول دو تا گیلاس دور گوش‌هاش انداخت و روی تاب نشستپرواز مرگ با قرص شادی شاید اسم قرص های شادی آور …پروازمرگقرصشادیپرواز مرگ با قرص شادی شاید اسم قرص های شادی آور یا اکستازی را شنیده باشید ما امروز پرواز مرگ با قرص شادی آکا پرواز مرگ با قرص شادی دو تا گیلاس دور گوش‌هاش انداخت و روی تاب نشست پاهاش رو خم و راست پرواز مرگ با قرص شادي آرشيو دوتا گيلاس دور گوش‌هاش انداخت و روي تاب نشست پاهاش رو خم و راست كرد و تكاني به تاب داد انسان بعد از مرگ کجا میرود آیا روح انسان بعد مرگ با ما ارتباط انسان بعد از مرگ کجا میرود آیا روح انسان بعد مرگ با ما ارتباط دارد؟ دانلود آهنگ جدید پرشین سانگ دانلود آهنگ جدید، پرشین سانگ، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم، دانلود كراك چیست ؟ علائم ، عوارض و… مرجع کامل اطلاعات كراك چیست ؟ مقدمه كرك كه گاهي راك نيز ناميده ميشود، ماده اي محرك است كه از آشنائي با انواع مواد مخدر با تصوير سایت خبری یزدفردا آشنائي با نواع مواد مخدر با تصوير به نام خدا يزدفردا در اين ياداشت سعي نموديم نوع مواد در کوچه سار های کاهگلی آبادی من بنام آفريدگار زيبائيها بانام خدا ، به رسم آغاز سلام با عشق و تبسم و به آواز سلام مهارت های روانی در ورزش مهارت های روانی در ورزش موضوع مهارت های روانی در ورزش مهارتهای روانی ویژگی های ذاتی یا خرید کتابهای مبتکران فرهنگ اصطلاحات آمریکایی ، متین نویسنده پیمان متین ريال ناشر آشنایی با انواع مواد مخدر و اعتیاد و راه های مبارزه با آن آشنایی با انواع مواد مخدر و اعتیاد و راه های مبارزه با آن مرجع کامل اطلاعات شخصیت پردازی کودک شروع تغذيه با مواد سهل الهضم و با مقدار كم بايد اغاز شود بطور كلي استفاده از عسل و مركبات قبل كاپ قدرتمند ترين وبلاگ هنر و ادبيات یاد شاعر عبدالرحیم شبیلی منم ای خالق دنیا امروزم و فردایم با یاد توست بشنو دعاهایم ای خدا مرگ با قرص برنج مرگ با قرص خواب

مطلب پرواز مرگ با قرص شادي در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :پرواز مرگ با قرص شادي
http://mofidestan.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%b4%d8%a7%d8%af%d9%8a/
وبلاگ بازدید : 35 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

خبرگزاری ایسنا: دانشمندان در مؤسسه مطالعات فضایی گودارد ناسا گزارش دادند که بر اساس تحقیقاتی که از سال ۱۸۸۰ در زمینه ثبت داده‌های هواشناسی آغاز شده، سال ۲۰۱۶ زمین گرم‌ترین سال خود را تجربه کرده است.

به نقل از ارس اسکای، این یافته‌ها که در (۱۸ ژانویه ۲۰۱۷) ارائه شده، بر اساس تجزیه و تحلیل مستقل ناسا و سازمان ملی اقیانوسی و جوی آمریکا (NOAA انجام شده است.

دانشمندان در مؤسسه مطالعات فضایی گودارد ناسا (GISS) 6300 مکان در سراسر جهان را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و دریافتند که میانگین دمای سطح زمین از اواخر قرن ۱۹، در حدود ۲٫۰ درجه فارنهایت (۱٫۱ درجه سانتیگراد) افزایش یافته است.

 این امر تا حد زیادی ناشی از تولید گازهای گلخانه‌ای توسط انسان است.

داده‌ها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۶، میانگین دمای جهانی ۱٫۷۸ درجه فارنهایت (۰٫۹۹ درجه سانتیگراد) بوده و گرم‌تر از میانگین اواسط قرن ۲۰ بوده و پس از سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ گرم‌ترین سال اعلام شده است.

به گفته دانشمندان، پدیده‌هایی مانند ال نینو یا لا نینا، باعث تغییرات کوتاه مدت در دمای متوسط ​​جهانی می‌شود.

پدیده ال نینو که سال ۲۰۱۵ و  اوایل سال ۲۰۱۶ را تحت تاثیر قرار داده بود، سبب شد تا دمای زمین در سال ۲۰۱۶، ۰٫۱۲ درجه افزایش یابد.

اگر چه ۲۰۱۶ به عنوان گرمترین سال ثبت شده، اما تمام مناطق کره زمین نیز این گرمای بی سابقه را به صورت یکسان تجربه نکرده و برخی ایالت‌های آمریکا گرمایی را تجربه کردند که تابحال اتفاق نیفتاده و میزان و شدت آن نسبت به سایر مناطق دیگر چندبرابر بوده است یا برای مثال برخی مناطق مانند قطب شمال به دلیل گرمای بیش از حد و بی سابقه حجم زیادی از یخ خود را از دست داده است.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

گرانقیمت‌ترین هتل‌های جهان در سال آیا هیچ ایده‌ای درباره اینکه برای اقامت در گران‌قیمت‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های قدیمی‌ترین آثار باستانی کشف شده روی زمین عکس…پربیننده ترین خبرها سرنوشت تلخ دختر داروساز’ تهرانی که همسر دوم یک پزشک شد خشم عمیق‌ ترین نقطه کره زمین کجاست ؟ عکسجدید ترین این بخش عکس‌ های نجومی برتر سال عکس زیبای ناسا از شهاب‌‌باران بر فراز زیباترین دختر شایسته ایران زمین در سال عکسخوشگل ترین دختر شایسته ی ایران زمین را هم ببینید تا در دلتان غم و غصه جایی نیابد که یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی مجموعه استاتوس و جوک خفن ، داغ و بی ادبی ویژه سال …اس ام اس خنده دارمجموعه استاتوس و جوک خفن ، داغ و بی ادبی ویژه سال – جوک های خفن جک بی ادبیترسناک‌ترین مردم روی زمینترسناک‌ترین مردم روی زمین سر و کله مغول‌های خونخوار از کجا پیدا شد؟ ارتش مغول‌ها خوش تیپ ترین زن سال عکسجدید ترین این بخش جملات زیبا و آرامش بخش جدید ظروف توری زیبا و ظریف از جنس نقره و طلا عجیب ترین زوج های دنیا در سال گذشته تصاویربا نگاهی به عجیب ترین زوج های مشهور دنیا در طول سال گذشته همراه ما باشید الیزابت گرانترین خودرو های سال و در بازارهای …گرانترینخودروهایسالگرانترین خودرو های سال و در این لیست به گرانترین خودرو های پرداخته شده که در سال گرانقیمت‌ترین هتل‌های جهان در سال آیا هیچ ایده‌ای درباره اینکه برای اقامت در گران‌قیمت‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جهان، شبی قدیمی‌ترین آثار باستانی کشف شده روی زمین عکس به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، باستان شناسان همیشه به دنبال کشف قدیمی ترین ها عمیق‌ ترین نقطه کره زمین کجاست ؟ عکس جدید ترین این بخش عکس‌ های نجومی برتر سال عکس زیبای ناسا از شهاب‌‌باران بر فراز کوه زیباترین دختر شایسته ایران زمین در سال عکس خوشگل ترین دختر شایسته ی ایران زمین را هم ببینید تا در دلتان غم و غصه جایی نیابد که بخواهد یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در ترسناک‌ترین مردم روی زمین ترسناک‌ترین مردم روی زمین سر و کله مغول‌های خونخوار از کجا پیدا شد؟ ارتش مغول‌ها در داغ و بی ادبی ویژه سال اس ام اس خنده دار مجموعه استاتوس و جوک خفن ، داغ و بی ادبی ویژه سال – جوک های خفن جک بی ادبی خوش تیپ ترین زن سال عکس جدید ترین این بخش جملات زیبا و آرامش بخش جدید ظروف توری زیبا و ظریف از جنس نقره و طلا چارلز عجیب ترین زوج های دنیا در سال گذشته تصاویر با نگاهی به عجیب ترین زوج های مشهور دنیا در طول سال گذشته همراه ما باشید الیزابت تیلوراز گرانترین خودرو های سال و در بازارهای جهانتصاویر گرانترینخودروهای گرانترین خودرو های سال و در این لیست به گرانترین خودرو های پرداخته شده که در سال و داغ ترين خبرهاي روز داغ ترين اخبار داغ ترين عكساي بازيگران داغ ترين فيتنس خوشگل داغ ترين عكس ها ي كره اي داغ ترين سايت شهواني داغ ترين اتاق بورس داغ ترين لب دادن

مطلب ۲۰۱۶؛ داغ ترین سال زمین! در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :۲۰۱۶؛ داغ ترین سال زمین!
http://mofidestan.ir/2016%d8%9b-%d8%af%d8%a7%d8%ba-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86/
وبلاگ بازدید : 31 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

 

گرسنه کار نکنید تا کِسل نشوید!

تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱

 

هیچ فردی نباید در زمان رسیدگی به وظایف شغلی گرسنه باشد، چون گرسنگی به‌راحتی افراد شاغل را به دردسر می‌اندازد. مطالعات نشان داده‌اند که همزمان با پایین آمدن سطح قند خون، تمرکز هم ضعیف می‌شود و دامنه حواس نیز محدودتر می‌گردد.

به گزارش ستاره ها به نقل از سلامتیسم، هیچ فردی نباید در زمان رسیدگی به وظایف شغلی گرسنه باشد، چون گرسنگی به‌راحتی افراد شاغل را به دردسر می‌اندازد. مطالعات نشان داده‌اند که همزمان با پایین آمدن سطح قند خون، تمرکز هم ضعیف می‌شود و دامنه حواس نیز محدودتر می‌گردد. چنین مشکلاتی واقعا برای ذهن مضر هستند.

گرسنه کار نکنید تا کِسل نشوید!
از طرف دیگر، اگر معده افراد شاغل در زمان کاری کاملا پُر باشد، احساس کسالت و تنبلی مانع از عملکرد درست آنان می‌شود. با توجه به این نکات، افراد شاغل باید تغذیه استاندارد داشته باشند و از افراط و تفریط پرهیز کنند. افرادی که ناهار سنگین و پُرچرب می‌خورند، به‌اندازه افراد گرسنه با اختلال در تمرکز مواجه می‌شوند.

از اینترنت دور بمانید!

هر کدام از شبکه‌های اجتماعی مجازی، ایمیل‌ها، پیام‌ها و انواع سرگرمی‌های اینترنتی، برای ایجاد اختلال در تمرکز افراد کافی هستند. مطالعات نشان داده‌اند که وقتی افراد برای سرک کشیدن به شبکه‌های اجتماعی، آنلاین می‌شوند، خیلی طول می‌کشد تا دوباره به فعالیت کاری خودشان برگردند.

چنین اتفاقی درنهایت تمرکز افراد شاغل در محل کار را مختل می‌کند. بنابراین، اگر فعالیت کاری شما به اینترنت نیازی ندارد، حتما از فضای آنلاین دور بمانید!

 

مرجع : سلامتیسم

 

 

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آذر وبلاگ هواداران فنچاصول نگهداری و تکثیر فنچ ها فنچ راه راه با نام علمی یکی از پرندگان کوچک با طول درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشيو حاضر بودم هر چی دارم بدم مثل شماها بشم چاق نشم این همه میرم ورزش میکنم شبها ساعت تو خانوووووووومی دوستت دارمخانوووووووومی دوستت دارم یاد باد آن روزگاران یاد باد یادت بخیر گذشته چه خاطراتی عکسهاي داغ داغ طوطی کاسکوسبزيجات و ميوه جات مفيد براي پرندگان زينتي در اين قسمت به معرفي تعدادي از سبزيجات كه نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف جستار دشمن‌شناسی جستار بیانات رهبری کلیدواژه دشمن‌شناسی عرض کردم که امید و تکلیف و مسئولیّت حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین رمانی عاشقانه و زیبا که هرگز از خوندنش پشیمون …يك قدم تا عشق باد سرد پاییزي به صورتم تازیانه می زد، زیپ پالتویم راتا روي چانه بالا تجلیل از جشن نوروز مخالف اسلام است؟ کسانیکه مخالف جشن و عید نوروز استند آنها جاسوس های پاکستان و در ګروه طلبان اسنتد آذر وبلاگ هواداران فنچ اصول نگهداری و تکثیر فنچ ها فنچ راه راه با نام علمی یکی از پرندگان کوچک با طول متوسط خانوووووووومی دوستت دارم نوجوانی و علاقه به مد آسیب شناسی الگوهای رفتاری در نوجوانی پرونده روی میز نشان می داد که عکسهاي داغ داغ طوطی کاسکو معرفی و تاریخچه عروس هلندی پرنده ای با نام علمی بومی استرالیا می باشد در زبان درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشيو حاضر بودم هر چی دارم بدم مثل شماها بشم چاق نشم این همه میرم ورزش میکنم شبها ساعت تو پارک آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی دکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین، استخدام نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به جستار دشمن‌شناسی جستار بیانات رهبری کلیدواژه دشمن‌شناسی عرض کردم که امید و تکلیف و مسئولیّت، متوجّه به حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوف مباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦ تجلیل از جشن نوروز مخالف اسلام است؟ کسانیکه مخالف جشن و عید نوروز استند آنها جاسوس های پاکستان و در ګروه طلبان اسنتد رمانی عاشقانه و زیبا که هرگز از خوندنش پشیمون نمیشین يك قدم تا عشق باد سرد پاییزي به صورتم تازیانه می زد، زیپ پالتویم راتا روي چانه بالا کشیدم و

مطلب گرسنه کار نکنید تا کِسل نشوید! در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :گرسنه کار نکنید تا کِسل نشوید!
http://mofidestan.ir/%da%af%d8%b1%d8%b3%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%86%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%a7-%da%a9%d9%90%d8%b3%d9%84-%d9%86%d8%b4%d9%88%db%8c%d8%af/
وبلاگ بازدید : 23 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

موضوع : دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه زیر و مدل پردازنده allwinner a13 inet-86vs-rev01_zeng-gc مدل پردازنده : allwinner a13 کاملا سالم و تست شده توجه ویژه : با اینکه تمامی فایلهای فلش قرار گرفته در فروشگاه تست شده و سالم هستن اما با توجه به عدم پایداری و کیفیت ساخت پایین ( چه نرم افزاری و چه سخت افزاری ) گوشی ها و تبلت های چینی این فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال خرابی و مشکلات ناشی بعد از فلش زدن ندارد ، عاقلانه هست که قبل از اقدام به تعمیر به مشتریان خود در مورد ریسک تعمیر محصولات ساخت چین آگاهی لازم را بدهید  میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید با تشکر …

دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev05_zeng-gc و …
www.iranfiledl.blogsky.com/1395/09/09/post-17488/‎Cached29 نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev05_zeng-gc و مدل … تبلت
چینی با مشخصه زیر و مدل پردازنده allwinner a13 inet-86vs-rev05_zeng-gc مدل … رام
تبلت چینی با مشخصه برد : inet 86vm rev01 zeng-gc 2012-11-06.
دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev01_zeng-gc و …
listingf.blogsky.com/…/دانلود-فایل-فلش-تبلت-چینی-با-مشخصه-inet-86vs-rev01-zeng-gc-و-مدل-پردازنده-allwinner-a13
۳۰ مه ۲۰۱۶ … موضوع : دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه زیر و مدل پردازنده allwinner a13.
inet-86vs-rev01_zeng-gc. مدل پردازنده : allwinner a13. کاملا سالم و …
دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86ve-rev02-zeng-gc و مدل …
yahoo-shop.ir/دانلود-فایل-فلش-تبلت-چینی-با-مشخصه-inet-86ve-rev02-zeng-gc/
۲۵ سپتامبر ۲۰۱۶ … دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86ve-rev02-zeng-gc و مدل … چینی با
مشخصه inet-86vs-rev01_zeng-gc و مدل پردازنده allwinner a13.
فایل فلش تبلت چینی – برگه ۳ – یاهو شاپ – یاهو شاپ – فروش و دانلود …
yahoo-shop.ir/tag/فایل-فلش-تبلت-چینی/page/3/
دانلود رایگان دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev01_zeng-gc و
مدل پردازنده allwinner a13 ، مقاله ، تحقیق ،پایان نامه ،فایل فلش این محصول” دانلود …
allwinner : دانشمند
daneshmand.mizbanblog.com/tag/allwinner/page/4‎Cachedموضوع : دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه زیر و مدل پردازنده allwinner a13
inet-86vs-rev01_zeng-gc مدل پردازنده : allwinner a13 کاملا سالم و تست شده توجه …
دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86dz-rev01 و مدل پردازنده …
injayab.ir/1395/05/19/post-27373/‎Cachedدانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86dz-rev01 و مدل پردازنده allwinner
a23 … Feb … support .gsm-developers.ir/دانلود-رام-تست-شده-تبلت-چینی-
allwinner-a13-inet-86vw- … شماره فنی برد INET-86VS-REV01 را که دارای CPU
A13 می باشد را فلش نمایید. … نیاز به رام تبلت چینی inet-98vb-rev01 zeng-gc
۲۰۱۲-۱۲-۰۱٫
دانلود فایل فلش inet-86vs-rev01-Zeng-gc | پارسی رام سیرجان
parsi-rom.com/downloads/دانلود-فایل-فلش-inet-86vs-rev01-zeng-gc‎Cachedپس از پرداخت لینک دانلود فایل فلش تبلت inet-86vs-rev01 zeng-gc در اختیار شما
قرار … شده و فارسی مدل inet-86vs-rev01-Zeng-gc پردازشگر A13 بهمراه آموزش
فلشاین فایل کاملا تست شده وبدون مشکل لمس میباشد … آموزش فلش تبلت چینی با
LiveSuit. توجه کنید پس از پراخت وجه لینک برای شما نشان داده میشود که مشخصات
ورژن رام …
All Winner [بایگانی] – انجمن تخصصی کاوش تیم
forum.kavoshteam.com/archive/index.php/f-442.html‎Cached
Similarانجمن تخصصی کاوش تیم > بخش دانلود فایل > Chines / Other > All Winner … cpu-
a3 86V2G-V1.3 · درخواست فایل فلش تبلتcpu-a13 86v2g-v1.6 · فایل فلش تبلت
چینیcpu … درخواست فایل فلش تبلت چینی مدل mtk tab با مشخصات cpu a10 aq88-
mb-v4. … فایل فلش Maxeeder MX-21 با شماره برد INET-D71C-REV02 ZENG-GC

پرسشگري و تفكر نقادانه | فروشگاه فایل سقین
seghin.ir/?p=97032
۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶ … … a13 · دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev01_zeng-gc و مدل
پردازنده allwinner a13 · گزارش كارآموزي اداره حقوقي شهرداري۲۴ ص – ورد · دانلود فایل
فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev02_zeng-gc و مدل پردازنده … لينک
پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت).
فایل فلش تبلت چینی : جیگوفایل
jigofile.najiblog.com/tag/فایل+فلش+تبلت+چینی‎Cachedدانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev01_zeng-gc و مدل پردازنده
allwinner a13. برچسب ها: فایل فلش تبلت چینی ,. [ بازدید : ۹ ] [ نظر شما : ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
۶ ].


لینک منبع و پست :دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه inet-86vs-rev01_zeng-gc و مدل پردازنده allwinner a13
http://berooz.flie.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%81%d9%84%d8%b4-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%da%86%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d9%87-inet-86vs-rev01_zeng-gc/
وبلاگ بازدید : 31 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت با موضوع ديوار آكوستيك  که شامل ۱۸ اسلاید میباشد: نوع فایل : PowerPoint شرح محتوا  مقدمه عايقهاي صوتي در بخش اجرا چند دسته هستن که با توجه به کاربري فضا تعيين ميشن . مثلا در يک فضاي آپارتماني براي جلوگيري از مشکلات صدا در طبقات از دو جداره سقف استفاده ميشود يعني اينکه سقف در دو قسمت روي هم و با فاصله کمي از هم اجرا ميشود که مانع نفوذ صوت در طبقات ميشود. اين سيستم در اجراي ديوارهاهم کار برد دارد که البته اجراي اين نوع سقف يا ديوار زياد مقرون به صرفه نيست . در حال حاضر براي عايق بنديهاي قانونمند از متريالهاي ويژه اي استفاده ميشود که مصطلح ترين آنه کناف است . کناف يکسري ديوارهاي پيش ساخته گچي است که دراي چنديد لايه و ضخامت گوناگون است که با توجه به جنس مصالح مي تواند عايقهاي فوق العاده ايي را بسازد…  عايقكاري صوتي ديوارها و كف ساختمان  از اين ديوار صدا درنمي‌آيد  گاهي به پنجره نگاه كن  انتخاب و ايمني  از طبقه پايين صدا مي‌آيد  شیشه و عایق صوتی STC یا میزان انتقال صدا  آکوستیک اتاق  چند راهنمایی – اتصال مستقیم مولد های صوتی  طرح …

دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك – همکاری در فروش فایل دانشجویی
stufile.ir/product/32475/دانلود-پاورپوینت-ديوار-آكوستيك/۴۱۸۵‎Cachedدانلود پاورپوینت با موضوع ديوار آكوستيك که شامل ۱۸ اسلاید میباشد: نوع فایل :
PowerPoint.
دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك – همکاری در فروش فایل دانشجویی …
nowyadres.bitcoin.p-w.work/…/دانلود-پاورپوینت-ديوار-آكوستيك‎Cachedدانلود پاورپوینت با موضوع ديوار آكوستيك که شامل ۱۸ اسلاید میباشد: نوع فایل :
PowerPoint.
دانلودپاورپوینت ديوار آكوستيك – دانلود مقاله
mag-iran.com/دانلودپاورپوینت-ديوار-آكوستيك.htm‎Cached1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلودپاورپوینت ديوار آكوستيك قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی …
دانلود پاورپوينت ديوار آكوستيك – مقالات دانشگاهی
article.university/دانلود-پاورپوينت-ديوار-آكوستيك/‎Cachedدانلود پاورپوينت ديوار آكوستيك ، پاورپوينت ديوار آكوستيك ، شیشه و عایق صوتی
، آکوستیک اتاقچند راهنمایی ، عايقكاري صوتي ديوارها و كف ساختمان.
دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك – گوگل فایل
google-file.ir/دانلود-پاورپوینت-ديوار-آكوستيك-۲/‎Cached4 نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود پاورپوینت با موضوع ديوار آكوستيك که شامل ۱۸ اسلاید میباشد: نوع فایل :
PowerPoint شرح محتوا مقدمه عايقهاي صوتي در بخش اجرا چند دسته …
پاورپوینت ديوار آكوستيك+پاورپوینت آلودگی صوتی . | عکس ,عکس …
picture.iranoo.ir/2016/…/پاورپوینت-ديوار-آكوستيكپاورپوینت-آل/‎Cached29 سپتامبر ۲۰۱۶ … آکوستیک اتاق چند راهنمایی طرح عايق صوتي حفاظ هاي الكترومغناطيسي چگالي و
تراكم پذيري. کلمات کلیدی مرتبط: دانلود پاورپوینت ديوار …
دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك | فروشگاه فایل
file.cellfull.ir/?p=155640‎Cached8 ژانويه ۲۰۱۷ … دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك. دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك. دانلود
پاورپوینت با موضوع ديوار آكوستيك که شامل ۱۸ اسلاید میباشد: نوع فایل …
پروژه های پاورپوینت معماری – دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك
www.oloomsara.com/…پاورپوینت…Powerpoint…پاورپوینت…/۲۲۰۵۹٫aspx‎Cached22 آوريل ۲۰۱۴ … ديوار آكوستيك,مقدمه,عايقكاري صوتي ديوارها و كف ساختمان,از اين ديوار صدا درنميآيد,
گاهي به پنجره نگاه كن,انتخاب و ايمني,از طبقه پايين صدا ميآيد …
دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك
my.arkmarket.ir/دانلود-پاورپوینت-ديوار-آكوستيك/‎Cachedدانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك دانلود پاورپوینت با موضوع ديوار آكوستيك که
شامل ۱۸ اسلاید میباشد: نوع فایل : PowerPoint.
دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك | یاهو فایل
yahoo-file.ir/2017/01/08/دانلود-پاورپوینت-ديوار-آكوستيك-۲/‎Cached8 ژانويه ۲۰۱۷ … دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك عايقهاي صوتي در بخش اجرا چند دسته هستن که با
توجه به کاربري فضا تعيين ميشن . مثلا در يک فضاي آپارتماني …

نوشته دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%8a%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d9%83%d9%88%d8%b3%d8%aa%d9%8a%d9%83-2/
وبلاگ بازدید : 29 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

لینک دانلود و پرداخت پایین مطلب فرمت فایل:word(قابل ویرایش) تعداد صفحات:۱۴ اژه بازاريابى نبايد به معنى قديمى آن، يعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبير گردد . معناى جديد اين واژه همانا تأمين نيازهاى مشترى است . شرکت ‌ هاى امروزى با رقابت شديد و فزاينده ‌ اى روبه ‌ رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترين نحو ممکن، خواست ‌ هاى مشترى را درک و بالاترين منفعت را براى مشتريان هدف خود تأمين کند . در محدوده بازار، اين مهارت ‌ هاى بازاريابى است که شرکت ‌ هاى حرفه ‌ اى را از شرکت ‌ هاى غيرحرفه ‌ اى تفکيک مى ‌ کند . تعريف بازاريابى                                   بازاريابى بعنوان فرآيندى مديريتى – اجتماعى تعريف مى ‌ شود که بوسيله ٔ آن افراد و گروه ‌ ها از طريق …

نوشته مقاله در مورد بازار و بازاریابی اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :مقاله در مورد بازار و بازاریابی
http://filefori.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/
وبلاگ بازدید : 57 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

تعریف Mission و Vission و تفاوت آنها   فهرست مطالب: چشم انداز چیست، مأموریت چیست؟ ۱.  ایجاد چشم انداز: ۲- تبیین چشم انداز: ۳- الگوسازی چشم انداز: پیامدهای چشم انداز فواید طراحی چشم انداز مناسب و اثربخش رهبران کارآفرین مأموریت چشم انداز (VISION) ماموریت (Mission) جمع بندی   چشم انداز چیست، مأموریت چیست؟ بعضی از سازمان‌ها اول وضع موجود را نگاه می‌کنند بعد آینده را طراحی می‌کنند و سپس تحلیل شکاف  می‌کنند  اصالت را به وضع موجود داده و  تأثیر گذشته بر آینده را تحلیل می‌کنند اما دسته دوم شرکت‌هایی هستند که اول وضع آینده را طراحی می‌کنند بعد وضع فعلی را بررسی می‌کنند بعد تحلیل شکاف صورت می‌گیرد این‌گونه سازمان‌ها اصالت را به وضع آینده می‌دهند. این‌گونه سازمان‌ها وضع موجود را عوض می‌کنند که به آن تغییر تحول‌آفرین گفته می‌شود. حیطه بحث مدیریت استراتژیک رهبری تحول‌آفرین است و چشم انداز دیدگاهی است که نسبت به سازمان در آینده داریم. به منظور دستیابی به رهبری تحول‌آفرین مراحل …

نوشته تعريف Mission و Vission و تفاوت آنها در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :تعريف Mission و Vission و تفاوت آنها
http://file-yab.ir/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%8a%d9%81-mission-%d9%88-vission-%d9%88-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d9%87%d8%a7/
وبلاگ بازدید : 28 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت ورد قابل ویرایش نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی تعداد صفحات: ۲۱ شامل : مقدمه بیان مسئله پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی ضرورت و اهمیت موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیات تحقیق روش تحقیق   جامعه، نمونه ی آماری روش تجزیه و تحلیل داده ها منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل پروپوزال دارای تعداد منابع زیاد می باشد ما در این بخش علاوه بر منابع پروپوزال منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید …

نوشته دانلود پروپوزال ارشد روانشناسی در مورد هوش عاطفی، هوش اخلاقی و کیفیت زندگی با فرمت ورد اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود پروپوزال ارشد روانشناسی در مورد هوش عاطفی، هوش اخلاقی و کیفیت زندگی با فرمت ورد
http://filedanesh.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1-16/
وبلاگ بازدید : 20 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۳۳   بخشی از متن مقاله درآمدي بر ادبيات توصيفي بخش عظيمي از ادبيات ثاني فارسي ما ماهيتي «توصيفي» دارد. توصيف هنرمندانه‌ي شاعر از «طبيعت»، «خود» و «جامعه» درون مايه‌هاي ارزشمندي است كه ادبيات ما را عمق و غنا بخشيده است. شاعران بزرگي هم چون رودكي، خرمي، منوچهري و عنصري از دوره‌ي آغازين شعر فارسي توصيف زيبايي‌هاي طبيعت پيشين تاز و آغازگر بودند. ابتكاران و نوآوري‌هاي چنين شعرايي در وصف شب، روز، صبح، غروب، باغ و ستان، زمين و آسمان و فصل‌ها و . . . . حاكي از انس و الفتي است كه با طبيعت داشته‌اند. توصيف «طبيعت» در ديگر دوره‌هاي ادبي با فراز و نشيب‌هايي هم چنان ادامه يافته است و هم چنان ادامه دارد. توصيف از «خود» را در آثار شاعران گذشته و امروز با زمينه‌هاي متعددي چون شرح و بيان غم‌ها و شادي‌ها و تأملان شخصي …

منبع دانلود مقاله کامل درباره درآمدي بر ادبيات توصيفي سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره درآمدي بر ادبيات توصيفي
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af%d9%8a-%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%af%d8%a8/
وبلاگ بازدید : 42 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت وُرد ۱۴ صفحه   كتاب سوزي ايران و مصر از جمله مسايل لازم است «روابط اسلام و ايران مطرح شود مسئله كتاب سوزي در ايران بوسيله مسلمين فاتح ايران است. در حدود نيم قرن است كه بطور جدي روي اين مسئله تبليغ مي شود. اگر اين حادثه، واقعيت تاريخي داشته باشد و مسلمين كتابخانه يا كتابخانه هاي ايران يا مصر را به آتش كشيده باشند جاي اين است كه گفته شود اسلام ماهيتي ويرانگر داشته نه سازنده،‌ حداقل بايد گفته شود كه اسلام هرچند سازنده تمدن فرهنگي بوده است اما ويرانگر تمدن ها و فرهنگ هايي نيز بوده است. پس در برابر خدماتي كه به ايران كرده زيان هايي نيز وارد كرده است و اگر در نظري «موهبت» بوده از نظر ديگر «فاجعه» بوده است. چند سال پيش يك شماره نو مجله «تندرست» كه صرفاً يك مجله پزشكي است به دستم رسيد. در آن جا خلاصه سخن راني يكي از پزشكان بنام ايران در يكي از دانشگاه هاي غرب درج شده بود. در آن سخن راني پس از آنكه به مضمون اشعار معروف سعدي «بني آدم اعضاي يكديگرند» به سخنان خود چنين ادامه داده بود: «يونان قديم مهد تمدن بوده است فلا …

منبع كتاب سوزي ايران و مصر سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :كتاب سوزي ايران و مصر
http://filemofid.ir/%d9%83%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b3%d9%88%d8%b2%d9%8a-%d8%a7%d9%8a%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b5%d8%b1-5/

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 575
  • بازدید کلی : 5,830